PAS WANGSA MAJU : LANCAR PAPAN TANDA BARU

WANGSA MAJU, 13 Feb: PAS Kawasan Mangsa Maju berjaya melancarkan papan tanda baru dengan 'design' terkini bagi seluruh PAS cawangan Wangsa Maju.

Majlis Pelancaran Gerak Kerja Pilihanraya dan Pelancaran Papan Tanda Baru telah disempurnakan oleh YB Solahuddin Ayob, Naib Presiden PAS. Turut hadir Pesuruhjaya Pas Wilayah Persekutuan Tuan Haji Mohd Noor dan YDP PAS Wangsa Maju Dr Rainey.



Program tersebut anjuran Dewan Pemuda Pas Wangsa Maju bertempat di Kampung Setia Jaya telah mendapat sambutan hangat daripada masyarakat setempat. Masing-masing teruja dengan papan tanda baru tersebut.

Pelancaran program tersebut di harapkan memberikan momentum dan impak yang berkesan kepada cawangan-cawangan di Wangsa Maju untuk terus istiqamah dalam perjuangan.

Naib Presiden PAS YB Solahuddin Ayob berkata PAS tidak pernah ketandusan kepimpinan yang berkaliber. Lihat sahaja di PRK Tenang, PAS melahirkan Cikgu Mala. Merupakan calon muslimat pertama yang bertanding dalam piliharaya kecil.

"YB Nizar sebagai contoh pernah menjadi 'tsunami' politik tanahair"





"Papan tanda merupakan syiar bagi PAS dan saya mencadangkan kepada PAS Wilayah Persekutuan supaya 'design' ini diguna pakai dan diseragamkan bagi seluruh PAS di Kuala Lumpur"

Demikian antara ucapan oleh Pesuruhjaya PAS Wilayah Tuan Haji Mohd Noor.

Ulasan

Catatan Popular