7 Feb 2011

(PANAS) ANAK TANGKAP IBU BER'DOGGY' DGN TIMB. KETUA UMNO
abu nu'man7 Feb 2011 3 Komentar

Sial punye Timb. Ketua Cawangan UMNO, Pangsa Perdana yang juga Pengerusi Rukun Tetangga  ditangkap dengan isteri orang itu dikatakan merupakan Pekerja Am Rendah di sebuah universiti (standard UMNO). Selebihnya sila baca surat di bawah ini yang didakwa ditulis sendiri oleh suami wanita terbabit (copy dari blog Bujang Susah):-


(ini dia muka Rosli Alias itu.. yang belakang tue dah ade rupe perempuan tersebut)

(ini muka ibu sial tue yang semasa ditangkap tanpa seurat benang pun... ada tak iras-iras dengan yang muka kat atas) 

(ini plat keta barua UMNO tersebut... saman tertunggak PDRM sebanyak RM70 je... maklumat daripada DAPAT 32728...wakakaka)


(... ini berita daripada HM...)
(HM) KUALA LUMPUR: Seorang isteri berusia 38 tahun terkedu apabila dicekup suami sendiri ketika asyik memadu asmara bersama teman lelakinya di sebuah rumah di Puchong Perdana, dekat sini.
Lebih mengaibkan perbuatan terkutuk wanita itu turut disaksikan anak perempuannya berusia 18 tahun yang mengikuti serbuan bersama beberapa pegawai sebuah masjid di kawasan itu.

Suami wanita terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Razif, 47, berkata ketika serbuan kira-kira jam 2 pagi pada 2 Februari lalu, isterinya yang bekerja di sebuah hotel di ibu negara, berdua-duaan dengan teman lelakinya berusia 49 tahun... (berita lanjut korg cari sendiri... sebab aku nak highlightkan yang UMNO tue je..)
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. sebab tue UMNgOk takut nak laksanakan hudud...sebab puak-puak depa la yang akan rasmikan nanti...

    BalasPadam
  2. ni lah yang dinamakan pembela islam ala umno

    BalasPadam
  3. salam ...lelaki yang bernama razif ni bukan nama yg sebenarnya..nama dia alang azisham bin mohamed umur 48 tahun aal dari kaula kangsar perak...org kg..seorang pemandu teksi yg berlagak mcm pegawai besar...taraf pendidikan setakat SRP jeeee...xlah pandai sgt...cuma pandai cakap bohong je...saya cabarlah korang tanya alang tunjukkan gambar yang didakwa gambar isteri tgh doggy!kalau banyak alasan dia bg that mean dia seorg yang penipu besar...dh suasana gelap bleh ke tangkap gambar dh tu pulak tgh doggy....gambar hantu dalam dalam gelap susah nk tangkap!!!!!!!!!dia buat tu semua nk meraih simpati ...nnt orang x ble salahkan dia...dia wat salah ada nk cite ke??????????? ni saya bagitau kesalahan yang dia buat .....dia simpan janda anak 3 ....de janda anak 1 pun ada..dia perasan janda tu nkkan dia padahal sebagai kuli dibuatnya oleh janda yg dia simpan...alang sanggup perggunakan anak demi kepentingan diri dia...janji dia puasati...cuba puji alang sudah pasti sia senyum sampai ke telinga..dan jangan sesekali kutuk dia suda pasti sesiapa yang mengutuk dia kan kena maki hamun pelbagai...kutuk orang umno buat maksiat...bkn umno pun buat maksiat...dh tu pulak mana de orang umno tau orang pas semua manusia sama jerrrrr...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.