JOM TURUN ramai- ramai

DEMONSTRASI BARANG NAIK 4 FEB INI...! / ديمونستراسي بارڠ ناءيق 4 فيب اين...!

KUALA LUMPUR 1 FEB : Satu perhimpunan besar-besaran pada Jumaat ini dirancang gabungan Pakatan Rakyat bersama 71 NGO dan orang ramai yang akan berhimpun di kedutaan Amerika selepas solat Jumaat 4 Februari ini.

Ini kerana, Amerika dianggap adalah sekutu rapat kepada regim Husni Mubarak yang sedang dihalau keluar oleh rakyat Mesir sekarang.

Menurut Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan Tantawi dalam satu kenyataannya berkata, perhimpunan kali ini akan dibuat secara besar-besaran.

Read more...

Ulasan

  1. Mengapa rakyat memeberontak beb !. Mereka berontak kerana presiden itu terlalu lama memerintah tidak mahu turun-turun rakyat dah bosan beb !. Rakyat tidak berubah, kemiskinan, pengangguran berada dimana dengan kadar yang tinggi. ek..

    Samalah diKelantan Nick Aziz lama sangat pegang jawatan beb. Rakyat dah mula bosan kerana tidak bawa apa-apa perubahan jelas beb.Ek.. Nik Aziz perintah kelantan lebih 20 tahun. Sekarang yang dekat-dekat keliling dengan dia jer yang minta dia terus beb !

    Beberapa orang El Baradei telah bangkit melalui pondok sudah bising beb !. Depa kata terlalu lama jadi mengarut dan kering idea beb !. ek..
    Posted by RUMAH KACA

    Read more: http://suwaritimur.blogspot.com/2011/02/pergi-jahannamlah-perdana-menteri.html#ixzz1CqhiulmT

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular