2 Feb 2011

(GAMBAR) ORANG UMNO MESTI MARAH GILER TGK NI..
abu nu'man2 Feb 2011 5 Komentar

mungkin penulis blog ini seorang India yang tidak menyokong 1 Malaysia dan tidak menyokong mana-mana parti politik di Malaysia. Penulis juga mungkin seorang yang benar-benar anti ' konsep ketuanan Malayu'. Antara hasil seninya yang di copy dari blognya....







nak tengok lagi ? klik sini http://alfanso-rightstoon.blogspot.com/
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. Salam. apa la nak jadi dengan korang ni. Kalau tak suka kepada pemerintah sekalipun, janganlah sampai memburuk2kan mereka sebegini. Perlu diingat, orang yang dikutuk tu adalah sebangsa seagama dengan korang juga. Seteruk2 mereka dalam agama dan pelaksanaannya (jika itu kayu ukurnya) mereka tetap mengucap kalimah syahadah, mengiktiraf Islam sebagai agama rasmi, membela nasib orang melayu (yang 90% di Malaysia ni adalah beragama Islam) dan masih ada perasaan sayangkan bangsa sendiri. Cuba tengok siapa pencetus asal gambar2 tu? Orang melayu Islamkah dia? Tengok nama sahaja dah dapat agak. Maka, korang yang berbangsa melayu beragama Islam tak terasa tersinggungkah bila bangsa lain memperlecehkan bangsa korang sendiri? Pemimpin negara pula. Tindakan korang menyokong agenda mereka tu mencerminkan akhlak korang yang juga sama rendah dengan pencetus blog tersebut dan yang lebih parah, korang juga turut sama2 dengan bangsa2 lain mengganyang bangsa dan agama korang sendiri... janganlah bila nasi dah jadi bubur baru menyesal. Menang sorak kampung tergadai. Biar puteh tulang, jangan puteh mata. Pepatah melayu amat halus maksudnya. Fikir2kanlah....

    BalasPadam
  2. ADA LAGI ZAKAR NI?
    WEI ZAKAR?SEMBANG BOLE LA

    BalasPadam
  3. biasalah zakar ni...nak buat macamana..??

    dia ni tentu penganut tegar umnok..

    dia ni kalau pandai takleh diikut...
    kalau bodo takleh pulak nak di ajar....

    kalau jmpa keling dengan ular ..sila ketuk zakar dulu....

    kah kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam
  4. Salam.
    Macam ni rupanya akhlak warga PAS wangsa maju...biar betul
    Memanjangkan fitnah orang lain....ish.ish
    seronok agaknye dapat syer utk akhirat nanti...ntah la
    Nasihat sikit pasal aku pun Melayu Islam..Berjuanglah atas nilai Islam dan Iman, bukannya nafsu...fitnah lebih teruk dari membunuh.
    P.s: Tarbiah sikit DAP tu, kurangkan la arak & maksiat, Hormat sikit kawan beragama Islam....kalau anda beriman & berani!!

    BalasPadam
  5. Salam.

    Anonymous February 3, 2011 3:52 PM

    Aku pasti posting yang dipaparkan oleh anonymous February 2, 2011 1:55 PM dan mosabit tu bukan datangnya dari orang2 PAS yang beragama Islam berbangsa Melayu. Kalau mereka orang Islam berbangsa melayu, aku rasa mereka tidak akan mencerca agama dan bangsa sendiri. Sebaliknya aku rasa mereka itu adalah kafir harbi yang hanya menggunakan nama2 melayu sahaja untuk mengelirukan orang lain. Kalau orang2 PAS yang faham agama dan berakhlak sebagaimana disarankan oleh Islam yang suci dan baginda Muhammad saw yang dikasihi, mereka tidak mengirimkan post2 yang cukup rendah nilai ilmu dan tidak menjana minda langsung. Wallahu'alam.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.