BLOGGOR UMNgOk NAK BOYCOTT MAYBANK...

Akibat keceluparan CEO, Maybank Investment berkenaan dengan pelantikan bekas menteri besar Negeri Sembilan, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad sebagai pengerusi Felda menyebabkan pasaran saham menjadi tidak menentu puak-puak bloggers umno sepakat menerusi blog mereka dan facebook akan memboikot Maybank...wakakakaka....

Inilah blogger pencacai UMNgOk .... lu dok main blog pencacai hari-hari... lu nak pertikai pendapat kawan yang pakar ekonomi... memang bodo punye UMNgOk... sama macam puak-puak nie yang dok komplen pasal agama... yang diri sendiri baca fatihah pun tak lulus....

Pelantikan bekas menteri besar Negeri Sembilan, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad sebagai pengerusi Felda menyebabkan pasaran saham menjadi tidak menentu, kata ketua pegawai eksekutif, Maybank Investment, Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz.

“Terdapat banyak GLC yang mempunyai bekas ahli politik dilantik sebagai pengerusi tetapi bagi Felda, adalah kes yang jarang berlaku di mana pasaran bimbang dengan pelantikan itu. Ia memberi isyarat yang salah,” katanya.

Bercakap di forum anjuran badan pemikir, Ideas, Tengku Zafrul bagaimanpun berkata pelantikan berkenaan mungkin disebabkan kekurangan calon di mana jawatan utama di syarikat-syarikat berkepentingan kerajaan mesti diisi oleh calon bumiputera.

Ulasan

Catatan Popular