BANTUAN SEGERA DI PERLUKAN

Petugas dan sukarelawan PAS Sdr Muhd Saifun Nassrullah bin Omar, 20 atau lebih dikenali dengan Ayub dari Parlimen Titiwangsa memerlukan bantuan segera, setelah sekian lama terlantar di hospital akibat kemalangan awal tahun lepas yang menyebabkan kakinya patah dan memerlukan pembedahan tukar urat kaki, pembedahan otot dan ligament lutut yang bernilai antara RM25,000.00 hingga RM30,000.00.

Beliau kini terlantar pula d HUKM wad 6E tingkat 6 selama seminggu disyaki denggi berdarah.

Sumbangan segera amat diperlukan atas kedaifan keluarga ini, kerana beliau adalah anak harapan pencarian nafkah keluarga. Ayahnya seorang OKU manakala ibunya tidak bekerja serta adik-adiknya yang masih bersekolah.

Sdr Ayub sebenar adalah aktivis dan pemuda PAS yang gigih, di mana sahaja pilihanraya kecil (PRK) beliau pasti tidak ketinggalan hadir dari mula hingga tamat PRK dan beliau amat ringan tulang bila diminta bantuannya. Diharap kepada sesiapa yang simpati boleh menghubungi YDP PAS Putrajaya Ustaz Mohamad Nazir di talian 013-2196789 atau terus menyumbang ke akaun Bank Islam 08013020204913 atas nama ibunya Hasmiza binti Mad Shahar.

Ulasan

Catatan Popular