7 Jan 2011

UTUSAN MELOYA : BANJIR KELANTAN 'BURUK'... NEGERI UMNO 'OK?'
abu nu'man7 Jan 2011 3 Komentar

Memang akhbar UMNO betul lah... asal Kelantan buruk... hatta laporan banjir yang melanda Kelantan pun cube diburuk-burukkan.. tengvok paper hari ini... jumlah mangsa perpindahan di Kelantan 96 orang sahaja berbanding Terengganu yang hampir 10 kali ganda dan pahang melebihi 200 orang mangsa tetapi tak pulak dikatakan 'buruk' pun... memang sah buta matematik...


tengok degeri UMNO... tak pandai kire ke???


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. saudara, kena fahamlah konteks keadaan di kelantan banjir berlaku lebih awal, so bila keadaan air naik maka kita sebut banjir itu kembali buruk dengan bilangan sekolah terpaksa ditutup bertambah.

    berbanding dengan terengganu ada perkataan mula dilanda banjir... dan kuantan pula baru buka pusat pemindahan hari tersebut.

    kalau otak nak pusing hang pusinglah.
    jangan dok pandai kata orang tak pandai kira.

    BalasPadam
  2. Baru2 ni suratkhabar2 UMNO kata banjir berlaku di Kelantan sebab kerajaan PAS tak uruskan parit dengan betul - itu pasal banjir!
    Masa tahun 80an masa UMNO memerintah tak ada sibuk2 pasal masalah parit2 tu...tiap2 tahun kena banjir jugak!
    Dasar cakap orang2 yang tiada ajaran agama memang nak salahkan parti saja.
    Banjir adalah takdir tuhan...tiada siapa boleh menahan / melawannya!

    BalasPadam
  3. akhbar utusan dan kuncunya yang loya dan meloyakan

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.