25 Jan 2011

(GAMBO) TENANG : 50 ORG JE DENGAR CERAMAH ALI RUSTAM & MUKHRIZ
abu nu'man25 Jan 2011 2 Komentar

Malam tadi bertempat di Paya Merah labis satu program Ceramah BN di adakan yang mana telah di undang Dato Seri Ali Rustam dan juga Dato Mukhriz Mahathir bagi menyampaikan ceramah sempena kempen PRK Tenang.


Program bermula sekitar jam 9.30 malam itu di hadiri kurang 50 orang penduduk Kg Paya Merah baik dari wanita dan lelaki termasuk kanak-kanak.


...perhatikan anak panah no 1 dan no 2...
... aku markkan no 1 dan no 2 supaya korang tau berape yg sebenarnya datang....tak penuh pun 2 khemah piramid...
.... menteri tue besar dan menteri penuh tue datang... tapi sambutan hambar giler2...
...last sekali bagi Mamee Sambal Pedas Indonesia... apa UMNO ingat makanan tue ke standard org-org Tenang.... umno memang mendown gredkan org-org Tenang....

*AMBILLAH GAMBAR INI..TAPI JANGAN LUPA KREDITKAN KEPADA KAMI...

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. memang itu standard ceramah puak-puak ini, itu mujur 50 orang, yang takde orang pun pernah ada

    BalasPadam
  2. tuan..dah..;)
    http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2011/01/sambutan-hangat-gambar-sekitar-ceramah.html

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.