21 Jan 2011

REPLIKA NAJIB... HARUSSANI KOMEN SIKIT???
abu nu'man21 Jan 2011 2 Komentar

Replika Najib yang sedang memakai bunga setinggi 30 meter dinaikkan dihadapan patung Dewa Murugan yang berwarna emas sempena ambutan Thaipusan 20 Januari 2011

...replika Najib yang jelas dilihat sejauh 1 km....

....Komen sikit Harussani pasal isu ini... ke boleh? Kalu boleh kami nak pasang gambo dato' kat Masjid Perak....


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. Beranike tok ufti Perak tu komen replika Najis, alamat nanti ditamatkan perkhidmatan. Kesian....sungguh kesian. Tok ufti yang tersohor menzalimi diri sendiri. Drp ulama' baik jadi ular dalam semak. Kah kah kah...

    BalasPadam
  2. Aku tengok lebih kurang je gaya najib dgn dewa murugan?..tinggi dah sama, muka sama tembam.. kalau la replikan najib tu pun sama pegang tombak mungkin ada yg confuse.. mungkin juga ada yg terus menyembah patung najib.. Na'uzubillah..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.