24 Jan 2011

(GEMPAR) CIKGU MALA SALAM DENGAN LELAKI
abu nu'man24 Jan 2011 2 Komentar

gambo yang den cedok dari blog pencacai UMNO....wakakakakaka....

... yg nie takpe salam... sebab bukan batal wudhuk... sebab memang dah xde wudhuk.. batal mendenye...wakakakakaka
... mungkin UMNgOk boleh belajar dengan Ratu Elizebeth camne nak salam ngan org lelaki....



In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. umnok ni tak main lah salam salam ni...membazir nafsu jer...

    depa terus nak selam jer...macam suway lake ketua CAM.....tu..

    kah kah kah kah kah kah ....

    BalasPadam
  2. betul jugak.111.. apa barang pegang tangan... depa pegang lain terus..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.