UMNO PUN KENE TAIK WIKILEAKS JUGAK...

Poyo je puak-puak UMNgOk... masing-masing seronok dok bogelkan kes liwat Anwar yang didedahkan oleh Wikileaks padahal dema pun sama kene bogel dengan wikileadks jugak... lebih-lebih lagi che det yang dengan KJ yang tak sedar diri...

Berita berkaitan:-

Datuk Seri Najib Razak, dalam komen pertama mengenai laporan pendedahan WikiLeaks, meminta rakyat Malaysia tidak menghiraukan cakap-cakap yang menyentuh hubungan negara jiran serantau, sebaliknya mahu memfokus usaha mencapai matlamat negara.

Laporan akhbar Australia, The Sun-Herald menyiarkan kandungan kabel Jabatan Negara Amerika Syarikat yang dibocorkan oleh WikiLeaks.

"Masalah utama Malaysia adalah tiadanya pemimpin yang berwibawa.
Ini kerana Najib perlu menang dalam pertarungan politik untuk mengelakkan didakwa, secara jelas mengaitkan Perdana Menteri dengan skandal pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu dan Presiden Umno itu terancam disebabkan kes pembunuhan tersebut.


Seorang lagi pegawai diplomatik bernama Peter Ho pula dikatakan mengutuk bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad kerana “membaling batu” kepada penggantinya, Tun Abdullah Ahmad Badawi.


Dia juga mendakwa Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin akan ditikam dalam Umno kerana tiada orang yang menyukainya kerana beliau naik dalam politik akibat pertalian keluarga.


Ho juga didakwa mengulangi tuduhan yang mengaitkan Perdana Menteri dengan pembunuhan Altantuya dan menyifatkan Najib seorang yang suka mengambil kesempatan."

Ulasan

  1. n.ajis melutut kat kuanyu yahudi cina menipu melayu nusantara mohon panjangkan umur kuanyu wishing ap ap ap b'day lagi tapi sultan gering tak gi ngadap pun contoh ularsemak tersohor.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular