TENGOK NI DULU SEBELUM HINA KOPIAH & SERBAN TGNA

Inilah salah satu serban dan bentuk kopiah kekasih Allah yang Agung Rasulullah SAW

gambar yang ana ambil daripada blogger pencacai UMNgOk yang menghina serban & kopiah Tok Guru Nik Aziz...
apakah itu termasuk dalam suatu penghinaan terhadap sunnah Nabi Muhammad SAW????

Ulasan

  1. Jangan samakan Nik Aziz Dengan Yang Mulia Nabi. Nabi pakai kopiah yang namanya khurasan dan lilitan serbannya berbeza. Hanya cara ikatan serban nabi yang di iktiraf sebagai serban oleh ulama ahli sunnah wal jamaah.

    BalasPadam
  2. assalammualaikum...saya tidak menyokong mane2 parti atau pertubuhan bkn krjaan..tp nk bg pendapat...selagi umno n pas tidak bersatu, sampai bile2 kite orang melayu xkan kuat..kekuatan malaysia terletak pada tgn kita orang melayu..bukan kafir atau bangsa asing..sedarla..tolong la buat sesuatu demi agama, bangsa, dan negara kite..bukannye bertelagah sesama islam dan meruntuhkan ikatan sesama melayu..aku merayu.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. setuju. umno dan pas patut bersatu hati dan berjuang bersama-sama dalam satu parti bersekutu untuk kepentingan ummah islam dan bangsa melayu. itulah jalan terbaik. ketepikan ajakan dari anwar ibrahim! tapi tu pun kalau nik aziz dan pemimpin2 pas yg lain sanggup membuang ego mereka. klu nik aziz sanggup terima umno, umno pun sanggup la dengar kata2 dan saranan2 untuk menegakkan hukum agama yg ikhlas dari beliau. tapi masalahnya nik aziz ni mengetepikan persaudaraan sesama islam dan terlalu berdendam dengan umno yg akhirnya merosakkan perpaduan ummah tu sendiri. sedangkan tuhan menyuruh kita berdakwah kepada saudara seagama kita dulu sebelum nak berdakwah kepada penganut agama lain seperti cina dap tu. andai la die nampak apa yg saya nampak dan mengutamakan persaudaraan seislam dan bergabung kembali dengan umno. tentu aman damai, maju, makmur dan tegaknya kembali syiar islam dan bangkitnya orang melayu untuk menjadi tuan di tanah warisan sendiri, Malaysia yg tercinta ni. pesanan ikhlas dari saya- pejuang islam dan melayu.

    BalasPadam
  5. Apabila org jahil agama memberi komen. Mcm setan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular