24 Dis 2010

(GAMBAR) PUTERI UMNO & ARAK ... MAMPUS!!!
abu nu'man24 Dis 2010 4 Komentar

Ini dia yang dikatakan Puteri UMNO dan Arak... ibarat isi dengan kuku... memang xleh nak pisah nye lah
(klik pada image untuk dibesarkan)
kalu dah 'bapak' nye minum arak... takkan anak tak terpengaruh??? puak2 UMNoGk sila la jawab...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

4 ulasan:

  1. Puteri sini Putra Saiful telah berulangkali bersumpah, malah turut melakukannya di tanah suci Mekah.Saiful sihat dan selamat kembali ke tanahair, Saiful sempurna menjalankan ibadah haji. Siapa sebenarnya yang sakit dan gagal menyempurnakan ibadah haji?? Nak tahu klik SINI dan SINI

    So Anwar Ibrahim.. Saiful dah berkali-kali bersumpah ni, anda bagaimana????
    Dicatat oleh Double Y di 11:25:00 AM Email This BlogThis! Share to Twitter Share to Facebook Share to Google Buzz
    Label: Saiful Bukhari

    BalasPadam
  2. budaya sumpah ni dah jadi budaya malaysia, nak kerja bersumpah, nak jadi tu bersumpah, nak jadi ini bersumpah, semuanya nak bersumpah. tapi lihatlah perlaksanaan hasil dari sumpah itu, apakah semua yb mengikut apa yg di sumpahkan, semua pekerja bekerja mengikut sumpahnya tentunya tidak, sampaikan orang kentutpun di suruh bersumpah kalau tak mengaku dia yang kentut... tapi apa hasilnya. janganlah taksub sangat dengan sumpah.

    BalasPadam
  3. .. betul tue... sumpah je kerja... takut jadi sesumpah baru tau...

    BalasPadam
  4. nak bersumpah je keje, padahal bukan dari syariat Islam pun bersumpah ni. suruh ikut hukum Qazaf xnak pulak,padahal hukum Qazaf tu la cara Islam

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.