21 Dis 2010

Blogger UMNO penipu....tiada bukti dalam video,hanya ceramah....
Pejuang Muda21 Dis 2010 5 Komentar

papa gomo sudah menyalak,kesian budak ni...kononnya nak dedahkan bukti adun selising berzina,ternyata blogger umno terdesak untuk memfitnah adun pas...korang tengok la sendiri..tuduhan demi tuduhan dilemparkan,tapi buktinya mana bro???

http://www.papagomo.com/2010/12/gempar-18-sx-rakaman-video-bukti-adun.html


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. TENANG TENANG TENANG masa berTENANG akan tiba baru nak gelabah gelabah gelabah

    BalasPadam
  2. Salam PAS Wangsa....Kami dari Warga Wangsa nak tanya sikit....Apa sumbangan PAS wangsa kat kami...??
    Hampeh pun tak dak...sebatang pen free pun tak dak...minta derma ada la...Hang tak rasa malu ke..??

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum KL BOYZ. nk cerita sikit utk pengetahuan. saya org trg tp kahwin dgn org taman keramat, lorong enggan 4. keje kt ITNM. klu Umno pembangkang pun, mmg dia pun xmmpu la nk bagi pen free. kami bukan ditugaskn utk taja semua benda. umno bg tu pun bkn sbb mereka jual tanah pusaka mereka & bg pd kita. tu semua dr cukai & hasil bumi kita sbb mereka memerintah. klu kita mmerintah pon, kita akn buat yg trbaik lg dr UMNO. nnti saya bg bukti tp yg saudara xprasan, kami bagi FREE khidmat kbajikan ats kmampuan yg kami ada (ssb bukan pemerintah) kcuali KL boy & kwn2 byr cukai kt kami, bknnya pen..beg pun kami bg...tanpa PAS di bandaraya. siapa nk bendung maksiat? umno? BN? jgn sampai bila dh nazak & lps mati baru panggil ustaz PAS tolong.

    BalasPadam
  4. Pakatan Rakyat juga berjaya membuktikan mampu mengurus kewangan negara lebih baik berbanding BN seperti di Kedah hasil balak meningkat daripada RM7 juta zaman BN kepada RM35 juta zaman Pakatan,bajet Pulau Pinang berlebih sebanyak RM77 juta pada tahun 2009, begitu juga di Kelantan & Selangor. Ia berlaku disebabkn ketelusan PEMERINTAHAN PAKATAN yang tidak mengamalkn rasuah & pembaziran dlm menguruskn wang rakyat : Dato Tuan Ibrahim Tuan Man

    BalasPadam
  5. Pergi jahanam dengan PAS!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.