BANGGO JADI GHAKYAT KO SULTE LAGU NIE...

Sultan Kelantan Sultan Muhammad V, Tuanku Faris Petra (kiri) berkenan melawat seorang peneroka, Sudin Che Ya, 59, (kanan) yang mengidap penyakit kronik asma di rumahnya, di Rancangan Kemajuan Tanah (RKT) Kesedar di sini pada Rabu. Terdahulu Tuanku Faris Petra telah berkenan menyempurnakan majlis Pengurniaan Zakat dan Bantuan Peringkat Jajahan Gua Musang, di mana seramai 137 penduduk miskin termasuk 29 daripada kalangan Orang Asli menerima bantuan zakat dan rumah. Daripada jumlah itu ,129 menerima bantuan zakat manakala bakinya menerima bantuan rumah daripada Majlis Agama Islam Kelantan.


SULTAN Kelantan Sultan Muhammad V, Tuanku Faris Petra (kiri), berkenan menyampaikan replika kunci rumah kepada penduduk miskin pada majlis Pengurniaan Zakat dan Bantuan t Jajahan Gua Musang, di Masjid Rancangan Kemajuan Tanah (RKT) Kesedar, Sungai Asap B, di Gua Musang, hari ini.

Sultan demo lagu mano???

Ulasan

  1. Belum pernah ada sultan yang berjiwa rakyat macam Sultan Kelantan yang baru sekarang ini ( Sultan Muhammmad ke 5 - Tuanku Faris Petra ).
    Inilah sultan yang benar2 berjiwa rakyat, yang lain2 tu cuma glamour je. (diperbesar-besarkan oleh para pengampu - kaki bodek)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular