WANITA & PUTERI TAK PUAS HATI DENGAN PEMUDA & LELAKI UMNO

Nampaknya wanita & puteri UMNgOk tidak berpuas hati dengan apa yang telah dilakukan oleh Pemuda & Lelaki UMNgOk yang tidak berapa berkempen semasa PKR Dun Galas yang lalu. Sambil mendakwa bahawa kemenangan besar di Galas tempoh hari adalah hasil kerja kuat Wanita & Puteri UMNO.

Apa yang menariknya ada dikalangan wanita & puteri OMNgOk yang rasa kecil hati berkata "bila berkempen cari kita, bila menang orang lain yang ke hadapan".

Sejak bermula kempen di Galas wanita & puteri begitu bersungguh-sungguh hampir setiap hari ada sahaja program mereka mendekati pengundi dari pagi hingga ke malam (sehingga mengabaikan nafkah si suami).

Mereka dakwa yang mereka tak kira, kawasan putih ke, kawasan hitam ke, kawasan kelabu ke, dia orang main redah aje, maju tetap maju, mara tetap mara, gempur tetap gempur malah rumah pemimpin PAS pun mereka masuk.

Gangguan dan ugutan ni jangan cakaplah, bermacam-macam mereka tempuhi sepanjang berkempen sehingga ada yang dihempuk dengan kayu oleh seorang muslimat PAS (mujur tak mati aje).

(tak nampak pun wanita & puteri... disisihkan mereka???)

ADAKAH MUSLIMAT & NISA' PAS PUN ADA RASA TIDAK PUAS HATI DENGAN PARA PEMUDA & LELAKI PAS SEMASA KEMPEN PILIHANRAYA????

Ulasan

Catatan Popular