STMT TAK BERSALAH :BUNUH JE DOSA BESAR... ZINA BUKAN?

Ana tak nak ulas pasal kes bunuh isteri cume nak petik akan kenyataan saksi ke-5 yang juga merupakan kekasih tertuduh.... cam tak bersalah je budak pempuan sekor nie buat statement... dia ingat membunuh je dosa besar... tak dia sedar yang berzina pun dosa jugak... tak tau la mak bapak dia cam ne????

Bunuh isteri : Tertuduh lakukan seks berhampiran mayat

(UM) SHAH ALAM 29 Nov. - Seorang saksi dalam kes pembunuhan eksekutif wanita, Fazlina Ahmad mengaku mengadakan hubungan seks dengan tertuduh, Mohafri Mohamed ketika mayat mangsa masih berada di dalam almari berhampiran, pada hari kejadian.


Nazratul Annis Zainal Abidin, 23, semasa memberi keterangan di Mahkamah Tinggi di sini hari ini berkata, mereka melakukan hubungan intim di atas katil di bilik tidur utama di rumah kekasihnya itu kira-kira pukul 5.30 petang, 30 Disember 2009.

Kata saksi pendakwaan kelima itu, kejadian tersebut berlaku beberapa jam sebelum mereka berdua menaiki kereta api di KL Sentral menuju ke Perlis untuk berkahwin lari di Thailand.

''Selepas keluar dari bilik air, Mohafri masuk ke bilik air. Dia kemudian mengajak saya melakukan hubungan seks. Mulanya saya tidak mahu tetapi dia kata sekejap sahaja.


''Dia tolak saya ke atas katil dalam keadaan mengadap ke bilik air. Kami ada menggunakan kondom pada masa itu,'' katanya semasa disoal oleh Timbalan Pendakwa Raya, Rosidah Abu Bakar.

Dalam kes ini, bekas pengurus syarikat katering, Mohafri, 38, didakwa membunuh isterinya, Fazlina, 39, di rumah No. 70, Jalan Pinggiran 2, Taman Pinggiran Ukay, Ampang antara pukul 5 pagi dan 10.30 pagi, 30 Disember 2009.

... BACAAN LANJUT DISINI ...http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1130&pub=Utusan_Malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_02.htm

Ulasan

  1. Pompuan x tau malu memenag camtu. keturunan mane la ni.

    BalasPadam
  2. KALAU AKU DAPAT MINAH TU.. MEMANG AKU SUH HISAP KONEK AKU JE... PANCUT DLM MULUT DIE!!! FUH BEST TUL!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular