KELANTAN TAK BANJIR SEBAB RAJA KATAK SAKIT

Masih ingat lagu katak oh katak!!
Kelantan oh Kelantan kenapa engkau tak banjir? Macammana aku nak banjir ... hujan x turun lebat...
Hujan oh hujan kenapa engkau tak lebat?... Macammana aku nak lebat... Raja Katak tak panggil aku... Raja Katak tak panggil aku...

Rupenya Ahli Parlimen ku nie masih sakit-sakit lagi sebab katenye dah lama tak ceramah... dalam erti kata lain lama dah tak menabur berita karut dia...

masa balik hari raya haji tempoh hati ... tak pulak nampak kain rentang ucapan daripada Brahim di kawasan Parlimen Pasir Mas especially kawasan kubunya di DUN Tendong... ke puak-puak penyokong dia dah sama-sama sakit sebab rindu nak dengan manusia nie 'memanggil hujan'...

saya petik dari FB dia:- "Salam kpd semua kepimpinan Dewan Tertingi PERKASA .. Alhamdulilah, sejak buat by pass operation pada I8hb Oct (35hari), saya bertambah puleh dan baik.mungkin 2 mingu lagi boleh mula aktif sikit2. Skg dah mula dapat main sms.. kena buat fisio sbb dada sebelah kanan maseh sakit sikit dan makan belum'lalu' (tak ada selera - mungkin lama tak ceramah).Terima kaseh atas solat hajat, doa, bunga, ziarah yg mana budi baik dan ingatan amat saya hargai dan jutaan terima kaseh..Tok Him insya allah ada jangka hayat minima 2O tahun lagi. Dalam mesyuarat Perkasa merokok akan di haramkan. Dato Tim. Presiden dah setuju. HIDUP PERKASA HIDUP MELAYU !!"

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular