BLOGGER PENCACAI UMNO XDE 'BEBIRD'!!! BIAR BETUL???

BLOGGER PENCACAI UMNO XDE 'BEBIRD'!!! ini bukan persoalan tapi kenyataan... Bukan main seronok mereka menfitnah PR… bukan main seronok buat cerita kat karut…

Tapi yang anehnya kenapa tiada chat box dalam semua blog mereka…. Dan tiada satu pun blog pencacai umno yang berani meletakkan chat box untuk para pengunjung berborak… adakah mereka takut pengunjung menghentam mereka dalam chat box?… mereka bukan bacul… tapi sebenarnya mereka tiada ‘BIBIRD‘….

Lagi satu bukti yang mereka tiada ‘BEBIRD’ … bila time nak bagi komen mesti siap komen yang dihantar akan disemak oleh admin mereka… kenapa begitu???… sebab mereka tiada ‘BIBIRD‘….

Antara barisan blogger pencacai UMNO yang korang boleh bukak tgk …
http://darulehsantoday.blogspot.com/ http://aspirasi-bangsa.blogspot.com/ http://kerisputera.blogspot.com/ http://parpukari.blogspot.com/ http://bumiyang.blogspot.com/ http://theunspinners.blogspot.com/ http://badutrakyat.blogspot.com/ http://mediawangsamaju.blogspot.com/ http://penembak-tepat.blogspot.com/

Apa pun yang pasti… kami semua blogger PR mengalu-alukan caci maki daripada semua puak-puak UMNgOk … nak maki dalam chat box boleh… dalam komen/ ulusan pun boleh… no restricted… sebab kami bukan cam umno yang xde ‘BIBIRD‘….

Ulasan

  1. haa...haaa... kepala bapak kau...

    nik ajis bagi rasuah la bodo..

    BalasPadam
  2. betul...betul.... mmg depa xde bebird

    BalasPadam
  3. Secara rasmi,

    saudara boleh tinggalkan sebarang komen di dalam blog gelombang wangsa maju.

    tiada masalah dan tidak pula komen saudara akan ditendang keluar seperti blog juak juak saudara.

    hanya mereka yang takut pada bayang bayang akan menyalak seperti anjing tersepit.

    wasalam.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular