NAMPAK SANGAT DR ZUBIR PERKASA ITU UMNO...

KJ, Tengku Adnan isytihar dan beberapa pemimpin UMNO dok selar Perkasa... awat hang tak gesa orang Melayu dan Bumiputera tidak menyokong calon-calon UMNO dalam pilihan raya umum ke-13. Nampak sangat Perkasa ini alat UMNgOk...


Saya petik:-
KUALA LUMPUR, 4 Okt — Perkasa menyamakan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali seolah-olah ‘berperang’ dengan Perlembagaan Persekutuan jika calon timbalan presiden parti itu mengisytiharkan “berperang dengan Perkasa.”


Naib Presiden Perkasa, Dr Zubir Harun (gambor) berkata, “kita tidak berminat untuk berperang dengan PKR, sebaliknya kami hanya mahu mempertahankan Perlembagaan negara.”

Sehubungan itu, Zubir yang juga Yang Dipertua Perkasa Pahang berkata, pihaknya akan menggesa agar orang Melayu dan Bumiputera tidak menyokong calon-calon PKR dalam pilihan raya umum ke-13 jika Azmin terus melahirkan sikap menentang Perkasa.

Ulasan

  1. why so worried about it? Kita pun tak suruh kau orang menyokong. sebagai ahli pkr kita orang tau la nak buat camna. kalau mahu mempertahankan Perlembagaan Negara kenapa terlalu racist? Cool la bro.

    Carilah cara lain kalau nak jadi popular dan wira bangsa!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular