HARI MENGUNDI HARI BEKERJA.. HELAH UMNO & SPR

Semalam Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah memutuskan bahawa tarikh penamaan calon jatuh pada 26 Oktober (Selasa) serta tarikh mengundi pula pada 4 November (Khamis).... yang mana kedua-dua tarikh tersebut merupakan hari bekerja bagi orang yang makan gaji bukan sahaja di Malaysia malahan diseluruh dunia.... walaupun YDP Gua Musang menyatakan yang PAS tiada masalah dengan tarikh tersebut.


Ini merupakan helah UMNgOk yang memperkudakan SPR dalam penetapan tarikh bagi menghalang pengundi terutamanya yang berada di perantauan mengundi.... ini kerana kebanyakan pengundi Kelantan yang berada diperantauan menyokong PAS... dan kita boleh lihat sendiri bagaimana kesan ketika PRU 12 yang lalu yang mana hampir seluruh anak perantau pulang ke Kelantan bagi memenuhi impian mereka untuk melihat PAS terus berjaya mentadbir Kelantan...

Jadi anak-anak Kelantan (yang PAS la) yang akan membuang undi pada 4 November ini diharapkan dapat apply cuti awal la... dan yang ingin menaburkan keringat di sana juga amat dialu-alukan untuk turut apply cuti pada waktu tersebut bagi memenangkan PAS di sana...Takbir!!!!- Abu Nu'man.

Awal-awal lagi dah nampak UMNO nak tersungkur di Galas!!!

Ulasan

Catatan Popular