APA NAK JADI... ANAK TUPAI 14 TAHUN TEBUK PUTIK KELAPA 13 TAHUN

(gambar nie takde kaitan pun dengan cerita di bawah...)

Asalnya suka sama suka. Namun apabila dilaporkan kepada polis, kes ini diklasifikasikan sebagai kes rogol.


Ingatan kepada ibu bapa. Pastikan anak anda tidak menjadi "tupai junior" atau "putik kelapa yang sudah berlubang". Masalah begini semakin membarah dalam masyarakat. Semalam, budak perempuan berusia 12 tahun maut selepas terjatuh dari apartment 6 tingkat kerana mengelak dicekup buat maksiat dengan tiga remaja lelaki.


Saya petik:
[BH] AMPANG: Seorang pelajar lelaki Tingkatan Empat ditahan polis selepas disyaki merogol rakan sekolahnya, pelajar perempuan berusia 13 tahun di rumah mangsa di sekitar Ulu Klang di sini, Jumaat lalu.
Suspek berusia 16 tahun dikatakan melarikan diri ketika sedang melakukan perbuatan terkutuk itu di rumah pelajar perempuan apabila bilik itu diserbu bapa dan bapa saudara mangsa, pada jam 1 tengah hari.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan, berkata mangsa mengaku di hadapan bapa dan bapa saudaranya dia pernah mengadakan hubungan seks dengan suspek beberapa kali sebelum ini.

Berikutan itu, bapa mangsa membuat laporan polis di Ibu pejabat Polis Daerah Ampang Jaya di sini, dan anggota polis menahan suspek di rumahnya di sekitar Keramat, pada hari sama.

“Suspek turut mengaku pernah melakukan hubungan seks dengan mangsa ditahan reman tiga hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

“Pasangan itu mengaku mereka sering menjalinkan hubungan haram di rumah pelajar perempuan itu ketika ibu bapa mangsa tiada di rumah,” katanya di sini, semalam.

Abd Jalil menasihatkan kepada semua ibu bapa supaya menjadikan kes itu sebagai contoh dengan memberikan perhatian lebih kepada anak mereka terutama perempuan dan dinasihatkan tidak meninggalkan anak mereka keseorangan di dalam rumah.- Suhana Roslan

Ulasan

Catatan Popular