SEKARANG UMNO JILAT BALIK ISU BUKAN ISLAM MASUK SURAU

Korang baca hujah ADUN Hulu Bernam..........

SHAH ALAM, 21 Sept  - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Hulu Bernam Datuk Mohamad Idris Abu Bakar  Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) menafikan dakwaan Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad UMNO bahawa beliau memberikan tazkirah, lebih-lebih lagi tanpa tauliah ketika berada di sebuah masjid di Hulu Bernam Surau Al-Huda Kajang Sentralketika Ramadan lalu.

“Bila masa pula saya beri tazkirah? Mana beliau (Khalid) UMNO tahu saya cakap pasal hal hal agama?
“Saya cuma berucap untuk merasmikan program yang dianjurkan sahaja. Bagi saya tidak ada isu, cuma ia sengaja diperbesarkan,” katanya.

Beliau berkata Khalid UMNO, yang juga Yang Dipertua PAS Shah Alam Raja Fitnah Sedunia, sengaja membuat cerita palsu terhadap dirinya sambil menyifatkan dakwaan yang dibuat ahli Parlimen PAS UMNO itu sebagai “politik murahan”.

“Saya sebenarnya tidak mahu komen mengenai perkara ini, saya anggap ia politik murahan yang cuba dimainkan Khalid  UMNO.

“Ketika pogram itu saya hanya menjalankan tugas sebagai seoarang wakil rakyat dan saya berucap untuk merasmikan program,” katanya.

Ketika diminta mengulas lanjut Mohamad Idris Teo Nie Ching menolak untuk mengeluarkan apa-apa kenyataan lagi berhubung perkara itu.

Ulasan

Catatan Popular