3 Sep 2010

MANA YANG ALLAH LEBIH MURKA??? ..SAMA TAPI TAK SERUPA...
abu nu'man3 Sep 2010 2 Komentar

Dua-dua wanita ini berada di dalam rumah ibadat Islam ketika gambar di atas diambil. Dua-dua wanita ini tidak menutup aurat dengan betul ketika berada di situ. Bezanya, seorang bukan Islam, seorang Islam; seorang sudah tentunya tidak mengetahui adab dan susila berada di Rumah Allah, adakah yang beragama Islam itu juga sama? Yang mana satu lebih dimurkai oleh Allah?
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. tapi puak2 taghut yang sesat lagi menyesatkan tu tak tau menilai dari sudut Syarak... mereka tafsir ikut mana yang ada nilai komersial dan politik.. mereka ingat Agama Islam tu mak-bapak diaorang punya.. tengoklah isteri2 mereka, kalau nak jadikan contoh muslimah alamat jahanam ummah.. tapi mengaku Islam, kalau sembang agama bukan main hebat pulak tu ada digree ada phd dari mesir, al-azhar dan bebagai2 lagi tapi Iman tak da, tak dapat barokah sebab dah banyak mentekedarah duit rakyat.. kunun2nya dialah ketua agama.. tapi bila pergi parti bersosial memang besar dia punya sial, tak ingat dosa-pahala... Agama tolak tepi...

    BalasPadam
  2. bezanya salah seorang tak mandi adas je.jika tuan tak mandi adas tapi tutup aurat pn tak di bolehkan masuk ke tempat ibadat org islam,walaupun tuan org islam,perintah tuhan ni,bukan perintah pok nik ajis,fikir2 lah....jangan semua pekara harus di politik kan bro.dalam bab ni kedua2 salah,tapi ada salah seorang melakukan 2 kesalahan,yang bersubahat semua yg tahu tapi tak menegur,termasuk tuan,

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.