30 Ogo 2010

SEDIH AKU NGAN 'UM' NIE... NAK KATE MANGKUK BELAJAR JAUH!!!
abu nu'man30 Ogo 2010 1 Komentar




Sedih jugak hari ini bila baca artikel di Utusan Meloya drp Ulama' Muda, Fathul Bari (name canggih dah rupe tajuk kitab) pasal isu Non Muslim masuk masjid... bacaan lanjut di link... kesian dia habis segala kitab masa belajar 'jauh' di selak nak mem'tak' bolehkan non-muslim masuk masjid... nampak sgt jahil 'murakkabunnn'nya ulama nie... antara hujjahnya yg x berape kene...


Maksud riwayat itu dikhuatiri 'wangian' itu mengganggu 'solat' jemaah lain untuk solat... lain la YB Teo Nie Ching dok sebelah imam semasa solat terawih... itu confirm Islam tegah... bukan ape... takut Fathul Bari sendiri yang dok 'panjat' YB masa sume makmun dok sujut.... 

awek lu ... puteri UMCO masuk surau/ masjid tak tutup aurat camno???

yang tak tau dia tuju kat sape???... ke kat UMCO??? .. sebab UMCO je yang dok terang-terang tolak hukum Allah...

yang lagi satu.... kalu selak paper UMCO bukak tv UMNgOk... memang hari-hari dok cerita yang depa ini aja yang bagi bantuan kat 'dunia'... cume bersangka baik la yang depa nie nie Lillahi Taala.... xde niat lain... semuanya untuk UMNO dan BN...

Lain la YB Teo Nie Ching, memang dia cari populariti sampai tak habis2 cerita dia bagi bantuan hari tue...

 mungkin UM nie tak berapa paham 'arab' walaupun belajar bahasa arab sampai ke negeri arab... tazkirah tue peringatan maknanya dan nasihat itu nasihat la... kalu menteri non-muslim BN cakap dalam surau pasal "Sempena hari raya nie, bawak kereta elok-elok deh"... nie tak kategori mane... tazkirah or peringatan or nasihat????



In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

1 ulasan:

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.