Pekida tarik kereta diperlukan 1 ogos di Kl

Oleh: amanlegend

"Satu lagi strategi yang bakal di gunakan bagi menghalang Perarakan GMI ke istana negara. Ternyata kerajaan umNo gagal menyekat kebangkitan rakyat. Sekatan dan halangan yang dilakukan hanya menaikkan semangat untuk digandakan himpunan tersebut.

Ternyata kejayaan himpunan BERSIH dan PPSMI sesuatu yang diluar dugaan. Penglibatan pelbagai pihak dalam PPSMI menggerunkan umNO. Mereka menghalang bas dan kenderaan di Tol Duta...Bas ditinggalkan dan berjalan kaki demi mencapai tujuan perjalanan. SANGAT MENGKAGUMKAN!..

1 Ogos satu lagi himpunan besar dilakukan. Hapuskan ISA. Beralasan ISA sedang dalam kajian, pemuda UMno KONONNYA bertindak berkecuali. Khairy jamaludin telah mengarahkannya,.,...betulkah??? Siapa pula yang akan bersama NGO yang akan jua turut berhimpun menyokong ISA? mereka bertemakan 1 Malaysia, dalam masa yang sama pertahankan hak keistimewaan Melayu...slogan cacamerba yang bercanggah antara satu sama lain???

Ibrahim Ali antara penyokong kuat Sokong ISA. Mereka mengancamkan akan meneruskan himpunan jika GMI terus berdegil. Pastinya polis akan menggunakan alasan mengelakkan pertembungan bagi menghalang himpunan kali ini... Peta perhimpunan antara dua kelompok yang disiarkan Malaysiakini jelas menunjukkan sokong ISA sengaja MENCARI PASAL! Saya yakin mereka akan berperisaikan polis jikia mereka benar berani berhimpun... soalnya,,, siapa bersama kumpulan sokong ISA ini???

Apakah PEKIDA tarik kereta akan digunakan lagi seperti di sidang bawah pokok di Ipoh. Tentunya mamat



bersongkok tinggi ini amat dikehendaki bagi mengisi kekosongan jawatan yang ditawarkan oleh penjilat "Punggong Mahathir" ( sumpah Ibrahim Ali jika kembali ke umNO) . Siapa yang akan bersama sokong ISA ini??? Polis sewajarnya melihat bahawa kumpulan yang akan buat kacau adalah kumpulan sokong ISA. Mereka boleh memilih tarikh lain ..namun mereka memilih untuk tarikh yang sama dan tempat yang sama!!! pastinya untuk buat kacau.... BERMAIN API NAMPAK??????

GMI mesti memberi arahan jelas kepada anti ISA dalam menangani tindakan kepada kumpulan pencacai dan balaci ini. Ibrahim Ali ternyata silap perhitungan memilih jalan ini untuk menunjukkan kesetiaan kepada Najib... katak bodoh!.... Kini dua kumpulan...FRU dan balaci akan dihadapi oleh GMI... pastinya mereka yang datang pada 1 Ogos akan lebih bersedia dan bersemangat...percayalah..yang datang sebenarnya ketagih asap kemeyan setan dan air kencing iblis dari FRU... berbeza dengan balaci Katak balaci... Cabaran dari kumpulan pencacai ini tentunya akan menjadikan Demonstrasi GMI akan lebih menarik! tak percaya...ayoh kita bersama! BAGI PEJUANG iSLAM...IANYA PINTU JIHAD..MENENTANG KEZALIMAN!

Kita nantikan.... siapa pejuang dan siapa dalang..AYUH KITA BERSAMA MENENTANG KEZALIMAN!

http://anaksengat.blogspot.com/2009/07/pekida-tarik-kereta-diperlukan-1-ogos.html

Ulasan

Catatan Popular