Terima Kasih , Nandri, Kamsia

Assalamualikum whb & salam sejahtera,

Pertama2nya saya mohon maaf kerana agak lambat update blog ini. Selepas keputusan PRU12 saya telah balik kampung menziarahi ibu saya yang sangat uzur dan telah tidak saya ziarahi sejak sebulan lalu. Mujurlah dia masih boleh memberi restu kepada saya pada pagi penamaan calon. Ujian Allah sepanjang waktu berkempen yang lalu kedua-dua ibu dan ibu mertua saya agak uzur. Ibu saya di Ipoh dijaga oleh adik2 perempuan saya, ibu mertua tinggal dirumah saya sendiri kerana keluar masuk hospital untuk beberapa pembedahan kecil. Anaknya iaitu suami sayalah yang mengurus dan merawat ibunya. Alhamdulillah kami dapat melalui ujian dan cabaran sepanjang pilihan raya dengan baik.

Malah saya sangat bersyukur kerana p/raya ini telah merapatkan lagi kasih sayang kami sekeluarga, ...more...

Ulasan

Catatan Popular