TAHNIAH BLOG ANTI KHAIRY JAMALUDDIN

Oleh : Tun Telanai

Assalamu'alaikum wm.wrt
Lama saya tidak meng-up-date-kan blog saya kerana masa begitu cemburu. Mungkin saya salah seorang yang tidak bijak mengurus masa. Walau bagaimana pun, saya sedang menyiapkan satu artikel mengenai pasukan polis kita yang mana institusi kepolisan telah dilacurkan oleh UMNO laknatullah. PDRM telah sah menjadi kompenan BN yang ke-16. Ke-15 ialah SPR.

Nama UMNO sebenarnya : "UNITED MONKEY NATIONAL ORGANIZATION"
Budaya ini dibawa oleh menantu Abdullah Ahmad Badawi 'kaki tidur'. Saya begitu senang sekali apabila muncul satu blog yang bernama 'blog anti-Khairy'. Adalah menjadi tanggungjawap kita semua rakyat berusaha menghalang 'monyet' ini mendapat kuasa dalam arus perdana politik negara ini.


Saya ada juga menulis tentang budak hingusan ini. Bijak dan bijaksananya boleh mendatangkan kemusnahan agama, bangsa dan negara.


Bacalah dua artikel yang saya pilih daripada blog ini sebagai peringatan kepada kita bahaya yang akan melanda negara ini masa depan.

  • antikhairy
  • Ulasan

    Catat Ulasan

    Catatan Popular