Kilang Casberg tak ditutup, surau yg ditutup!

Oleh juakboy

"Berita Harian semalam 19-08 melaporkan kononnya arahan dari Sultan selangor supaya surau sek8 Ar-rahmah ditutup! inilah kemajuan yang Selngor kecapi setelah 50 tahun merdeka dan sempena kedatangan bulan REJAB, SYAABAN DAN RAMADHAN..

Akhirnya sebuah surau yg dikira antara paling aktif di Shah Alam yg kekadang jamaahnya mencecah sehingga 200-300 orang akhirnya ditutup segalanya kerana mainan politik kotor UMNO dan beberapa orang MUNAFIQ HADHORI yang datang ke surau itu bukan untuk memakmurkannya tetapi untuk menghancurkannya!


Kini surau yang dahulunya dipenuhi dengan umat islam yg bersolat dan datang utk mencari Ilmu akhirnya kosong sepi gara2 dirampas secara bacul dan tidak bertamadun oleh tangan-tangan najis umno yg diketua oleh seorang jamaah surau bernama RIFAIE yg datang ke surau semata2 utk menghantar laporan kepada JAIS yg memang telah lama menjadi proksi dan balachi kpd Umno!

Sumber terbaru memberitahu..kemungkinan besar surau sek7 juga akan menerima nasib yang sama kerana surau itu juga dikira antara surau yg aktif dan mempunyai jamaah yang ramai...

inilah nasib surau2 di Selangor yg tak penah berlaku di mana negara islam kecuali di ISRAEL sahaja...UMNO dan JAIS lebih suka melihat pusat hiburan dipenuhi, sport toto, jom jeboh dan mereka langsung TAK BERANI SERTA DAYUS untuk menutup kilang Arak yg sudah bertahun lamanya bertapak di negeri Selangor!! INILAH BUKTI HARAM MENYOKONG BN!"

Ulasan

  1. Kalau nak tau sekarang ni Rafie tu solat kat Masjid Negeri pulak. Kalau nak kenal yang mana satu, yang pakai serban tu dan lagi satu serban dia letak kat tempat sujud dia. Position dia mesti kat belakang imam. Nampak macam khusyuk dan tawadhok beno.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular