XPDC DAKWAH PASAR DINIHARI

Dewan Pemuda PAS Wangsa Maju akan menjalankan XPDC dakwah di Perkarangan PASAR DINAHARI ( UP TOWN) Danau Kota pada 16 Jun 2007 pukul 11.59 tengah malam. Program yang bertemakan "SAYANGI REMAJA " ini Insyaallah akan turut disertai oleh MUSLIMAT PAS Kawasan Wangsa Maju dan NGO- NGO setempat.
Program hari Sabtu malam minggu ini Insyallah akan menumpukan pendekatan sebaran risalah disamping berinteraksi secara mesra remaja .

Dewan Pemuda PAS Wangsa Maju merasa terpanggil untuk tampil ditengah-tengah kebanjiran golongan remaja yang merupakan golongan majoriti pengunjung pasar dinihari di Danau Kota ini untuk menyampai mesej kasih sayang. Golongan remaja adalah aset penting negara, seandainya rosak golongan ini ianya bukan sahaja membawa petanda buruk kepada negara malah mengundang bala dari Allah S.W.T.



Sehubungan dengan itu DPPWM menyeru kepada seluruh pengunjung laman ini untuk turut menyumbang sekadar mampu bagi menjayakan program ini nanti.Kepada mereka - mereka yang berkesempatan bolehlah turut serta hadir ke program ini.Untuk mereka- mereka yang tidak mampu hadir, bolehlah jua menghulurkan sumbangan kewangan atau apa-apa sumbangan lain yang dirasakan relevan dengan program ini.Sebarang sumbangan/ pertanyaan bolehlah menghubungi Ketua Penerangan DPPWM (SDR MAHADZIR @ Chedet) di alamat lobaipas@yahoo.com.

Ulasan

Catatan Popular