LAUNGAN "MALAYSIA BOLEH" - DEMO PERKASA... HAHAHAHA

Persatuan PERKASA berhimpun bagi menyatakan bantahan ke atas Nakoula Basseley, individu yang didakwa bertanggungjawab ke atas penerbitan filem menghina Islam, Innocence of Muslims yang turut membakar satu patung sebagai gimik bantahan ke atas Basseley dalam perhimpuinan di perkarangan PPR Desa Tun Razak, Cheras malam tadi.

NONEIbrahim Ali yang mengetuai kumpulan itu turut menikam patung berkenaan dengan sebilah keris dan mencucuh api ke atas patung berkenaan sehingga terbakar menjadi abu.

Tindakan Ibrahim itu disambut dengan laungan takbir dan slogan "Malaysia Boleh" oleh individu yang hadir.

Turut hangus dibakar adalah sepanduk dengan tulisan "Nakoula you're bastard you're hand to evil" (Nakoula anda anak haram, anda tangan syaitan) yang dikalung ke leher patung tersebut.

Upacara membakar patung itu kemudiannya diraikan dengan jamuan makan malam yang disediakan penganjur bersama iaitu Persatuan Kebajikan Penduduk Desa Tun Razak dan Jaringan Gerak Usaha Anak-anak Pasir Mas Selangor dan Wilayah.

NONEMajlis itu turut diserikan dengan persembahan main puteri dan dikir barat, manakala Ibrahim turut bermain alat muzik dalam persembahan berkenaan.

... Dasar keparat Melayu....

Ulasan

  1. Inilah kerja2 BANGANG si KATAK.
    Kalau setakat menjerit, terlolong depan patung tu, buang masa saja.
    Patutnya PERKASA gerakkan satu unit rahsia dan pergi tangkap dan bunuh ja si DAJJAL tu macam Kerajaan Iran buat. Itu baru namanya PERKASA. Kalau tidak, jadi PERKASAM la demo tu. Orang luar tak pandang la.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular