NASIHAT HASSAN PADA PIMPINAN PAS

Datuk Dr Hasan Ali sambil menafikan penglibatan Umno berhubung segala isu melibatkan diri beliau yang kini menjadi polemik di kalangan pemimpin utama PAS, mahu parti itu “berlapang dada dan berjiwa besar.”


Sehubungan itu, bekas pesuruhjaya PAS Selangor ini menasihatkan pemimpin-pemimpin partinya berhenti membuat tohmahan sedemikian dan jangan berfikiran tertutup.

“Janganlah berfikiran tertutup dan simplistik sehingga segala-galanya dijuruskan kepada agenda Umno tanpa memberikan bukti,” katanya hari ini.

... harap pimpinan PAS dalam menyelesaikan perkara ini dengan baik....

Ulasan

  1. why is he saying this? cos orang yang berkata "agenda umno" tu sifu dia.... ha ha ha

    BalasPadam
  2. Kalau kita tidak ada apa apa agenda tersembunyi kenapa tidak pernah hadir diadalam majlis mesyuarat sebok sangat kah ? Sekarang bila semua orang dah mula buruk sangka kita pandai pula nak bagi alasan yang sememangnya sukar diterima oleh ahli-ahli yang dah bagitu setia dengan kita . Kenapa tidak pergi buat kenyataan dipejabat pusat pas kenapa mesti dengan utusan meloya ,ini luahan dari hati seorang ahli sayang akan perjuangan ingat kaya yang dikejar itu hanya setakat lubang kubur sahaja tetapi perjuangan ada kelangsungannya Takbir !!!!!!!

    BalasPadam
  3. kami org bandar lah hassan, dgn org kampung dan kanak-kanak bolehlah kau kelentong. kami tahu sapa kau dan tunggu saat dan ketika saja kami nak dedahkan.

    BalasPadam
  4. Sdra Seperjuangan,

    Setiap hari saya amati sikap kita sebagai ahli PAS sudah jauh menyimpang dari yg sepatutnya sebagai ahli bagi sebuah pertubuhan Islam. Cerca dan kata2 kesat sudah jadi mainan & tuduhan tampa usul periksa sudah menjadi perkara biasa. Sewaktu kita suka sesaorang itu kita puji dia sampai kelangit tujuh & bila kita benci dia kita humban dan cerca dia sampai kebumi tujuh. Berlapang dadalah & insaf lah buat apa menang jika kita kalah dalam perjuangan.
    kemenangan belum tentu lagi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular