"KU LI KETUA PEMBANGKANG"....UMNO NAFI KENYATAAN BODO ZAHRAIN


Umno menafikan sekeras-kerasnya dakwaan bahawa pemimpin veteran Tengku Razaleigh Hamzah telah dipelawa menjadi ketua pembangkang jika Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim disabitkan dalam kes liwat yang dihadapinya ketika ini sebagaimana yang didakwa oleh Zahrain Mohamed Hashim (gambar muka bukan yg kuning tu) yang sebelum ini mendakwa parti pembangkang telah mempelawa Tengku Razaleigh untuk dilantik sebagai ketua pembangkang bagi menggantikan Anwar.

Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan menafikan sekeras-kerasnya dan berkata, selaku Ketua Umno Gua Musang dan juga Ahli Parlimen kawasan itu yang dimenangi atas tiket Barisan Nasional, Tengku Razaleigh tidak boleh berbuat demikian.

Dia mendakwa bahawa kenyataan tidak berasas Zahrain akhir-akhir ini seolah-oleh menunjukkan tindakan terdesak beliau bagi meraih sokongan masyarakat dan pihak kerajaan UMNO. Beliau juga menyarankan agar pihak-pihak sebegini khususnya ahli parliman bebas agar tidak membuat sebarang kenyataan yang mampu merugikan pihak BN dalam menghadapi PRU 13 nanti.

Ulasan

  1. jngn dok layan katak sasau nie....
    nak cari n tarik perhatian khalifah besaq kot kot boleh sangkut dlm PRU nanti.....
    dia bukan ada modai dahhhhhhhhh.....
    tu laa saja modai katak bayan......

    kah kah kah.......

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular