KJ KATE DAPAT UGUTAN SEMALAM... STATEMENT KAT KLIA PULAK TUE...

Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau berkata, beliau menerima ugutan itu melalui khidmat pesanan ringkas (sms) yang dihantar pada tengah malam tadi.berhubung penyertaan mereka dalam Perhimpunan Patroit pada 9 Julai ini.

“Satu laporan polis akan dibuat hari ini oleh Setiausaha Kerja Pemuda UMNO, Datuk Megat Firdouz Megat Junid yang turut menerima sms yang sama,” katanya ketika ditemui di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, hari ini.

Sebelum ini, Pengerusi Bersih Datuk Ambiga Sreenevasan turut membuat laporan polis kerana menarima SMS ugut bunuh berikutan pembabitan beliau dalam perhimpunan 9 Julai ini.

..... UMporNo mengatakan yang Ambiga membuat sendiri ugutan bunuh terhadap dirinya.... agak2 KJ sape yang pulak nak ugut bunuh dia...? sape yang tau nombor dia kalau bukan geng-geng lucah umno sendiri....wakakaka.... dan yang paling best buat statement kat wartawan di KLIA... report kat sana ke??

Ulasan

  1. EK ELEH KALAU DAH KAT KLIA TU,JANGAN JANGAN BINI DIA KUT?.IALAH KJ TU KAN HANSEM ORANGNYA,SAPA TAK CEMBURU NENGOK DIA BER"JALAN JALANAN" KAT KLIA, PLAK KELAS GITU!!.JANGAN AMBIL ENTENG, KAT SITU BANYAK PENJENIS JALAN JALANAN PLANET OF THE APES,HATI BINI MANA TAK DIRASUK KACAU.BOLEH JADI DEMAM KUNING KAH!!KIH!!KIH!!.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular