(GAMBAR) 10K DENGAR CERAMAH BRAHIM KATAK & ZUL KT TMPT ANA

Zahrain menyampaikan 'pidato'nya agak lewat pada jam 10.15... kerana menunggu hadirin memenuhkan kerusi yang disediakan


 Hadirin pakat memenuhkan kerusi .... tak nampak? cam nak mati....
 Zul katak tiba pada jam 11.00 malam agak lewat sedikit kerana tersesat... maklum la... Dataran Tok Him takde dalam GPS apa tah lagi Google maps.
 Hadirin semakin ramai memenuhi kerusi.... tak nampak gak...? sah memang nak mati le korg nie...

 Kawasan yang ade orang iaitu di bawah anjung halaman rumah tersebut...
 Tak berganjak... kerusi la...wakakakaka
Jam 11.50 malam.. para hadirin maih tidak berganjak dari kerusi plastik.... memang satu program yg berjaya... toBrahim katak terus tak muncul2 .... sebab pengalaman sebelum nie kat ini jgk tapi sebelum isytihar Dataran Diri endiri... xde org nak dengar ceramah dia...tue yg import 2 ekor katak dari kedah ngan Penang... tapi still xde orang... apa pun tahniahkan sebab promosi memang hebat... hampir 50 banner dan lebih 50k poster diedarkan di seluruh Pasir Mas....wakakakakaka

Ulasan

  1. banyak-banyak. terlalu banyak kerusi

    BalasPadam
  2. Hujan beb......kalau tak hujan ratus ribu akan hadhir...Hidup UMNO hidup menipu

    BalasPadam
  3. Oink oink oink

    BalasPadam
  4. banner lbh banyak dr org

    BalasPadam
  5. kah kah kah UMPORNO MUST DIE ...

    BalasPadam
  6. kesian...

    BalasPadam
  7. Dia buat kutipan derma tak?

    BalasPadam
  8. org bodoh ceramah, yg dengar pun BODOH sama!!

    BalasPadam
  9. hidup melayu...hidup pekida...hidup kulim bharu...hidup bayan baru

    BalasPadam
  10. sebenarnya banyak yang hadir,geng raja pok katok ni memang ramai dan semua geng dia hadir tapi semua duduk atas tanah sebab tak biasa duk atas kerusi.

    BalasPadam
  11. kalu tgk mungguan malaysia ade gombo 3 katak tue... zoom dekat... gambar yg hadir tak tunjuk... nape yek!!!

    BalasPadam
  12. fitnah betui gambaq ni,,,mana ada 10k...1 juta ada tuh..bawah tempurung nyoq tak nampak ka...tak

    BalasPadam
  13. hidup perkasa... mampos brahim ali n the geng....

    BalasPadam
  14. Lepas ni Brahim tumpang parti lain pulak.PAS dah tak terima dia.Jadilah dia seperti pokok dedalu.Dok harap belas kesian parti yang boleh menyambung hayat politiknya.Kita tengok selepas PRU 13 ni.

    BalasPadam
  15. katak memang suka hujan....katak2 banyak yg keluar waktu hujan...hi..hi..hi..
    Tahniah pada Tok Katak sebab ada dataran sendiri.Lepas ni boleh melompat tanpa gangguan lagi....

    BalasPadam

Catat Komen

Catatan Popular