20K NAK SEKAT BERSIH... TAKUT ADE YANG MATI TERPIJAT JE...

...... habis semua dok pakat menyalak nak sekat Bersih... dengan PERKASAM la... UMporNO lah... Silat Gayung Mandi lah.... makin meriah le pulak.... best..best....


Seramai 20,000 ahli Pemuda UMNO, MIC, MCA dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) akan menyertai Perhimpunan Aman Patriot pada 9 Julai ini bagi menghalang himpunan 300,000 Bersih 2.0.

Ketuanya, Ungku Salleh Ungku Jamal berkata, perhimpunan melibatkan ahli Pemuda UMNO di 22 bahagian seluruh negeri ini dan 30 NGO itu akan membawa suara 'The Silent Majority' yang menentang perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada tarikh sama.

"Tindakan kami bukan menentang PDRM (Polis Diraja Malaysia) tetapi berniat membantu PDRM kerana kita takut pada hari tersebut 'puak' itu tidak terkawal mereka jenis tidak reti bahasa dan merasakan undang-undang di tangan mereka sahaja.

"Kita tahu mereka didalangi Pakatan Rakyat (PR) yang ingin menunjukkan dan menggambarkan kepada rakyat bahawa Kerajaan Pusat zalim, menyekat kebebasan bersuara dan sebagainya," katanya dalam sidang media di Bangunan UMNO Selangor di sini, kelmarin.

..... takut ada yang mati terpijak je nanti.....

Ulasan

Catatan Popular