Kami Tak BoDoH


Apaaaaaa.... dia ingat rakyat malassia mudah di perbodohkan.... piiiraaaahhhh...!!!!
Ayat 1;(hanya orang bodoh jer... percaya kenyataan bangang nih...!!!!)
Ia tiada kena mengena dengan pilihan raya.” “Subsidi ini sudah lama kita perkenalkan. Sudah lama. Kalau kita mahu ambil kira soal pilihan raya kita boleh naikkan (harga) ikut bulan-bulan yang kita suka. Tiada siapa tahu (bila) pilihan raya akan diadakan," katanya.
Ayat 2;(masih nak meraih sokongan lagi tuuuu... kena tanya KJ nih... sandiwara...)
"Kita tidak dengar pun daripada pembangkang. Pemuda Umno pun ada buat usul dan sebagainya. Ia bukan sebab pembangkang,” katanya.
Ayat 3; (muakakakaaaaaa... bohong ekkk.... hahaha...)
“Saya dapat lihat dalam blog, dalam Facebook, dalam risalah yang dikeluarkan oleh pembangkang mengatakan bahawa kerajaan akan menaikkan harga. Ada yang kata 20 sen, 30 sen. Semua cerita itu adalah cerita bohong, cerita tidak benar,” katanya.
Ayat 4; (ayat yang bikin gua nak tercirit beb...)
Percayalah kepada kerajaan (kerana) kerajaan hari ini adalah kerajaan yang mendengar segala pandangan daripada rakyat. Sebelum membuat sesuatu keputusan kerajaan akan ambil kira semua sudut." “Apa yang kerajaan buat ini jelas menggambarkan kerajaan sentiasa prihatin kepada rakyat. Jadi, saya harap cukuplah jangan percaya kepada cerita bohong daripada pembangkang ini.”
Pertama sekali lu orang baca secara terbalik maksud ayat-ayat power dari menteri bangang nih... gua tak pasti antara 2 menteri nih siapa paling bangang tukil... kah...kah...kah.... orang kalau dah menipu sekali... dia akan menipu berkali-kali... muakakaaaaa...

Gua tak mau buat sebarang ulasan dengan kenyataan menteri bangang nih..., gua nak gelak guling2 dulu, tapi gua nak tengok lu orang punya ulasan samada nak percaya dengan kenyataan menteri barisan nazional nih atau tidak...

Lu orang percaya ke.. menteri2 bn haramjadah nih tak tau bila tarikh pilihanraya..???? busittttt... aaarrr...!!!! Malassia jer... satu-satunya negara yang merahsiakan tarikh pilihanraya... sebab barisan nazional pengecut nak mampus...!!!!

p/s: Harga minyak dunia naik..., keraaaa...jaan bn pun rasionalisasikan harga..., harga minyak dunia jatuh merudum... keraaaa..jaan tak nak pulak turunkan harga... kaut untung berlipat kali ganda lagi... hahaha... pandikutty punya bn... muakakakaaaaa....

Ulasan

Catatan Popular