GAMBAR ARIEL (18 SG)

.... SAYA ARIEL GAK TAPI BUKAN ARIEL PETERPORN TAPI ARIEL SHARON LAKNATULLAH...

Bekas Perdana Menteri Israel Ariel Sharon Laknatullah sehingga kini tidak dapat sedikitpun maklumat akan 'kematiaannya' setelah dimasukkan ke unit rawatan rapi di Pusat Perubatan Sheba, selepas dikesan mengalami jangkitan baru di bahagian jantungnya pada penghujung tahun 2006. Inilah kekejaman paling dahsyat pernah dilakukan Sharon Laknatullah dan dosa besarnya tidak akan sedikit pun dilupakan umat Islam.

Namun begitulah hakikat putaran hidup manusia yang gemar menumpahkan darah ini. Saluran ke otak yang tersumbat menyebabkan seluruh sistem tubuhnya rosak dan dia lumpuh seluruh badan, tidak lagi dapat berbuat apa-apa.

Tuhan memperlihatkan kekuasaannya untuk menjadi teladan manusia lain apabila jasad Sharon mula membusuk satudemi satu sedangkan dia masih hidup. Kini hanya masa menentukan bila riwayat Sharon berakhir.

Jelas seperti apa dinyatakan dalam al-Quran surah Fusilat ayat 53, Allah berfirman yang maksudnya: “Kami akan memperlihatkan mereka tanda-tanda kekuasaan kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri sehingga jelaslahkepada mereka bahawa al-Quran itu benar.

Ulasan

  1. Assalamualaikum...

    Ketika saya melihat Majalah 3 yang berkisar kisah Sabra dan Shatila, di mana seorang wanita yang keluarganya terlibat secara langsung sebagai mangsa penyembelihan di dalam kajadian itu mendoakan agar Allah memberikan azab kepada Ariel Sharon sebagaimana dialami oleh keluarganya yang disembelih oleh tentera rejim.

    Jika diteliti Allah memakbulkan doa wanita itu, apabila Sharon dibedah berulang kali oleh doktor yang merawatnya. Sakit atau tidak Sharon akibat dibedah hanya Allah sahaja yang tahu, namun yang pasti beliau tidak pulih.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular