Undi Cina kepada BN di Hulu Selangor rendah

Tahniah kita ucapkan kepada BN kerana telah berjaya membuktikan yang mereka benar-benar berjaya merasuah para pengundi di Hulu Selangor khususnya orang-orang melayu yang haprak dengan majoriti sebanyak 1,725. Walaupun para pemimpin BN mendakwa parti mereka telah dapat menawan hati dan fikiran rakyat di kawasan tersebut.... piiiigi daaa.....


Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata walaupun menang dengan majoriti 1,725, tetapi pengundi Cina didapati tidak menyokong BN walaupun Najik yang telah menyalah gunakan kuasa mendakwa dia selaku PM dan Menteri Kewangan teleh merasuah sebanyak RM3 juta kepada sekolah cina hari Isnin selepas PRK sekiranya BN menang pada PKR. Namun sokongan tersebut hambar bukan sahaja dalam pilihan raya kecil itu tetapi juga semasa pilihan raya umum 2008 yang lalu.

“Sokongan di kalangan masyarakat Cina tidak bertambah. Apabila kita mula berkempen di sini, tahap sokongan hanya sekitar 12 hingga 15 peratus. Selepas PM turun menemui rakyat, ia meningkat kira-kira 25 peratus," katanya.

Ulasan

Catatan Popular