Gambar DPPWM :Mini Karnival

NISA WANGSA MAJU dengan kerjasama DPPWM telah berjaya membantu KAFA Kg Setia jaya dalam penganjuran MINI KARNIVAL SUKAN KAFA KG SETIA JAYA. Acara penuh keceriaan dan kemeriahan ini berlangsung bermula dari 7.30 pagi hingga 1.30 tengahari 21 Jun 2009 yang lalu. Berbagai acara menarik yang disediakan antara nya acara Explorace untuk remaja 10 tahun keatas, sukaneka dan pertandingan mewarna untuk anak- anak 6-9 tahun. Tidak ketinggalan juga acara untuk Muslimin , dam aji dan dart. Acara untuk muslimat disediakan permainan batu seremban dan congkak.

Acara kemuncak yang diadakan dalam Mini karnival ini ialah Tarik tali untuk muslimin dan kukur kelapa untuk muslimat mendapat sambutan paling meriah.
Acara yang melibat penduduk Kg Setia Jaya bersama ahli- ahli DPPWM dan Nisa Wangsa Maju ini berlangsung dengan penuh keriangan bertujuan untuk mendekatkan ukhuwwah sesama muslim.
(lagi berita kat sini)

MAAF !! Bahasa untuk artikel dibawah , tidak menggunapakai bahasa melayu yang betul. Sekadar bahasa santai...

Setelah hilang sabar menunggu gambar mini karnival sukan DPPWM dari sdr Exco Al Melakae, maka ana dgn kepakaran mencetak gambar dari retina mata berjaya menukilkan gambar-gambar menarik sepanjang aktiviti yang diadakan pada 21 Jun lalu.
tahniah kepada semua petugas, peserta dan penderma serta penyibuk yang berjaya menggemilangkan acara Mini Karnival Sukan ini.

Pasukan "Retua" Kg Setia Jaya Memeras ugut tali opss silap .. memerah tenaga untuk memenangi acara tarik tali yang dilangsungkan melawan ahli- ahli DPPWM.
aksi dppwm sedang berentap dengan penduduk kg Setia Jaya
Acara kemuncak untuk Muslimat: Kukur kelapa. Percaya tak korang, orang KL pandai guna kukur kelapa dari orang - orang lain kat kampung.. heeeee

Anak-anak & remaja Kg Setia Jaya sedang menyiapkan tugasan Explorace.
Sudut menarik . Caya lah . Sapa yang tangkap gambaq nie? Aksi Remaja Kg Setia Jaya berentap dgn Retua Kg Setia Jaya.
Acara Dam Aji.. "Cepat pak Aji, Naik Aji lagi sekali"
Tersenyum paksa: Aksi ahli DPPWM menahan kentot.. opss silap sebelum beraksi menahan tarikan tali lawan.
Peserta Explorace sedang beramah mesra dengan belut.
Aksi Sukaneka Anak- anak KAFA kg Setia Jaya .
Mengira Markah: Acara Dart Lelaki.
Acara batu seremban untuk Muslimat. "ni nak lambung batu ke nak tiup kak?"Aksi Remaja yang dibuli Fasilitator dalam tugasan explorace.Last sekali dapat la hadiah.. YEEEaHHH

NAK TENGOK GAMBAR program DPPWM LAGI klik kat galeri dibawah header.

Ulasan

Catatan Popular