Bila Pakaian Jubah Sudah Menjadi Pilihan



Beginilah suasana mahasiswa Azhari dan juga mahasiswa dari Fakulti Perubatan yg sudah cenderung untuk mengenakan pakaian jubah sempena untuk menyambut Hari Raya Aidul Fitri.

Tidak ada lagi segan silu untuk mengenakan pakaian jubah yg telah di pelbagai fesyen.Ada jubah Yamani,Syiria,Sudan,Aswan,Saudi,Masri dan lain2.

Ulasan

  1. Tahniah!!! Gambar ini memberi satu imej baru kepada umat Islam Melaysia memahami apa itu sunah Rasulullah. Walaupun ramai di Malaysia ini yang sakit mata dan sakit hati bila melihat umat Islam berbudaya Rasulullah, gambar di atas ini memberi satu imej positif.
    paling pasti saya hanya akan mencari klinik atau hospital dengan doktor keluaran Mesir dan berjiwa Islam untuk mendapatkan rawatan.
    Harapan saya juga kepada ibubapa janganlah terlalu kedekut untuk menghantar ke Mesir dan Timur Tengah untuk menjadi doktor. Anihnya ramai sanggup menghabis duit sehingga RM100 ribu beli kereta baru dan renovate rumah TAPI sangat kedekut untuk belanja pelajaran terutama perubatan untuk anak di Timur Tengah. Sampai bila orang Melayu ditakuk lama?
    Mungkin dengan gambar ini dapat membuka pemikiran orang Melayu kita.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular