Pengakuan Mohd Saiful Bukhari b Azlan

Laporan polis oleh Saiful Bukhari(i/c no 850706-01-5687):
“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR.” (diambil dari blog : Rocky's Bru)

Anwar Ibrahim telah pun diperingatkan 3 bulan lepas melalui sebuah blog ttg kehadiran seorg mahkluk ALLAH yg diragui kesetiaan kpd perjuangan dan kpd parti.

Kehadiran makhluk ini dalam 'circle' pakatan rakyat dlm saat-saat 'peperangan' (PRU12) telah terlepas pandang oleh para petugas di pejabat Anwar Ibrahim. Mungkin juga dengan masalah kekurangan 'manpower' dan hubungan persahabatan makhluk ini dengan salah seorg 'staff' pejabat anwar ibrahim, proses saringan tidak menjadi keutamaan.

Jelas lagi nyata pertuduhan yg dilemparkan bertujuan untuk menyekat kemaraan Pakatan Rakyat utk mengambilalih tampuk pemerintahan. Dan tuduhan ini nampaknya telah berjaya memperlahankan pedal minyak kereta pimpinan PR menuju ke Pusat Pentadbiran PutraJaya.

Untuk membaca tentang peringatan tentang makhluk ini boleh cuba membaca melalui cache google (tq mr. google) kerana tuanpunya blog riwayathayat.blogspot.com (najwan halimi) hanya membenarkan insan-insan tertentu sahaja utk melawati blog nya, mungkin kerana traffic yg tinggi.

Kat bawah ini ana sediakan link cache google utk ke blog riwayathayat. Cache ini pun hanya akan bertahan utk beberapa hari sahaja sebelum di'clear'kan oleh mr. google.

http://riwayathayat.blogspot.com/2008/03/awas-ada-musang-berbulu-ayam.html

http://riwayathayat.blogspot.com/2008/03/awas-ada-musang-berbulu-ayam-2.html

http://riwayathayat.blogspot.com/2008/06/awas-ada-musang-berbulu-ayam-3.html

http://riwayathayat.blogspot.com/2008/02/selamat-maju-jaya-saiful.html

Baca posting bekas pelajar UNITEN yg mengenali makhluk ketika dlm Majlis Perwakilan Pelajar.

Kepada yg berminat utk mengenal rupa gaya makhluk ini boleh lihat di flickr.

Ulasan

  1. Apa anda semua yakin Anwar tak bersalah? Kita harus siasat dahulu. Saya cadangkan semua ahli parlimen (terdiri daripada kerajaan & pembangkan) buat pemeriksaan sendiri ke atas saudara Mohd Saiful. Sekiranya beliau benar dipaksa, mesti ada bekas dan tanda-tanda. Bukan kah itu lebih adil & demokrasi!

    BalasPadam
  2. assalamualaikum....
    maaf kalo ada yg x suka dgn penulisan saya nie....
    bagi saya Anwar Ibrahim x layak menjadi pemimpin apa lagi seorang Perdana Menteri....
    Bagi saya kes ni merupakan antara kes2 yg anwar pernah buat.Mungkin ini adalah pertunju dari Allah kepada kita semua org islam....
    saya juga keliru mengapa dia ada link ngan Amerika....
    Adakah dia ni musuh dalam selimut....
    Sudah bnyk cerita mengenai hubungan Anwar ngan Presiden amerika...
    So pikir2 kan lah...jgn diperbodohkan lagi oleh pengkhianat mcm 2....
    Islam Ikutan Ku...

    BalasPadam
  3. kalau lah benar anwar telah melakukan liwat, dan dinayatakan kali terakhir pada bulan 6. itu bukan diliwat namanya, tu rela kena liwat sbb mesti dah banyak kali.

    tapi, kalau anwar tak buat, nampaknya anak muda si saiful tu merendahkan maruah diri sendiri. tu je.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum...

    Saya ni tak pandai komen2 ni..Cuma saya tertarik dgn pandangan diberikan mengenai 2 kes liwat DSAI pada tahun 1998. Cuba Saudara semak kembali mangsa liwat DSAI iaitu Sukma Darmawan.. Dia sendiri mengaku akhirnya dipaksa mengaku tuduhan tersebut. Kalau saudara2 nak semak, sila rujuk di you tube bertajuk Pengakuan Liwat Sukma - Konspirasi Didedahkan. PANASSS-Tima Kasih-kasihan WASSSSSALAM

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular