LAGI KEBIADAPAN YANG PERLU DIBENTERAS

Dua cedera parah ditembak polis di Batu Buruk
Sep 9th, 2007 by syahid86

Sun | Sep 09, 07 | 12:27:37 PM

KUALA TERENGGANU, 9 Sept (Hrkh) - Dua cedera parah ditembak peluru hidup oleh polis manakala berpuluh-puluh cedera dalam pertempuran antara orang ramai dan polis di Batu Buruk petang dan malam semalam.

ImageDua yang terkena peluru hidup polis itu masih dalam wad pembedahan Hospital Kuala Terengganu.

Kecederaan berlaku di pihak orang awam dan juga polis manakala berbelas-belas telah ditahan sehingga kini termasuklah wartawan TVPAS.

Wartawan TVPAS, Suhaimi Taib sehingga kini masih ditahan polis.


Antara pemimpin PAS yang turun ditahan adalah bekas anggota Parlimen Kuala Nerus, Mohd Shukrimun.

Pertempuran berlaku ekoran tindakan merobohkan pentas yang dibuat untuk majlis ceramah anjuran Bersih oleh polis dan pihak berkuasa tempatan.

Ketegangan berlaku sejak petang lagi apabila sekatan dibuat ke arah tempat majlis ceramah yang hendak dianjurkan itu.

Peluru hidup untuk warga PAS, Babi Melaka masih hidup bebas
Begitulah lumrah dunia zaman sekarang! Cemerlang, Gemilang, Terbilang!

Manusia manusia penyokong Parti Politik Pembangkang yang berkumpul di Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu untuk mendengar ceramah dibelasah dan ditembak terus parah tercedera dek dibedil peluru hidup anggota Pasukan Simpanan Persekutuan atau nama glamor mereka FRU manakala beratus ribu ekor Babi Babi Melaka hidup riang bergumbira dan bertemasya di tanah Melaka, Bandaraya Bersejarah!

Betapa terpusing dan terpesongnya nilai nilai 'kemanusiaan' yang diamalkan oleh Polis DiRaja Malaysia didalam menangani orang awam, rakyat marhaen negara ini berbanding dengan haiwan seperti babi babi Melaka yang mencemari tanahair ini sejak 50 tahun selama ini, busuk, hanyir, memusnahkan alam sekitar sekelian penghuni bumi Melaka terutama dikawasan terlibat.



Babi babi Melaka tentu mendengus keriangan mendengar khabar bahawa pasukan FRU teramat 'Mesra, Cekap dan Tepat' didalam menangani masaalah keujudan sekelian spesis sesama mereka berbanding dengan betapa keras dan ganas layanan FRU terhadap spesis kaum manusia Melayu Bumiputera sesama agama dengan penembak FRU itu di Pantai Batu Buruk. Kuala Terengganu, baru baru ini!

Jika sekiranya boleh menari cha cha cha , sudah pasti Babi Babi Melaka akan berdansa, bersamba dengan ria meraikan berita gempak ini bahawa di bumi Malaysia ini, babi babi seperti spesis di Melaka ternyata amat tinggi darjat dan kedudukan mereka berbanding dengan spesis manusia berketurunan Melayu Bumiputera Muslim tetapi penyokong Parti Islam seMalaysia dan yang sewaktu dengan nya!

Amat mengharukan sekali! Presiden Kesatuan Babi Babi Melaka pasti akan mengutus surat, mengucapkan tahniah kepada petugas FRU tersebut kerana lebihkan spesis mereka dari warganegara bumi Malaysia ini sendiri bilamana sanggup menembak dengan peluru hidup saudara seagama nya!

Tahniah! Dibawah panji panji berkhidmat untuk negara, ternyata Babi babi Melaka terselamat dari pemusnahan terancang sebaliknya yang akan mati dibedil FRU adalah anggota anggota Parti parti Pembangkang Negara Tercinta Malaysia Merdeka!

Merdeka! Merdeka ! Merdeka!....errr...untuk Babi babi Melaka!

Untuk Bumiputera Terengganu penyokong PAS, PKR atau DAP, minta maaf le...anda semua belum pasti selamat!

Majulah Babi Melaka untuk ...siapa? Fikir fikir sendiri aaa.....

Nang buti nang...kui buti kui....trukk cheng! Apa kejadahnya dok berlaku kat negara aku ini?

Posted by mahaguru58

Ulasan

Catatan Popular