DPPWM membuat laporan polis keatas HOTEL WANGSA

Rombongan ahli dppwm yang diketuai oleh ketuanya Sdr Rohaizad Bin Aznan telah membuat laporan polis diatas isu HOTEL WANGSA seperti yang pernah dilaporkan di muka depan HARIAN METRO baru- baru ini.
Rombongan yang turut disertai oleh Setiausaha DPPWM Sdr Marzuki Bin Ghazali, Setiausaha Unit Amal DPPWM Sdr Ansori Bin Mohd Long,Ketua Penerangan DPPWM Sdr Mahadzir bin Abdul Rani dan Setiausaha Lajnah Politik & oRGANISASI DPPWM Sdr Engku Mohd Hafiz. Laporan tersebut antara lain mengharap agar pihak polis dan pihak - pihak berwajib dapat mengambil tindakan keatas HOTEL WANGSA yang menjadi sarang remaja- remaja belasan tahun melempiaskan nafsu mereka.


Rentetan dari laporan ini, DPPWM akan mengadakan XPDC Dakwah untuk menyebarkan kesedaran kepada masyarakat sekitar pada 31 OGOS 2007. XPDC akan dijalankan di tiga lokasi berbeza bermula jam 12.30 tghari sebelum solat Jumaat . Lokasi- lokasinya ialah di persekitaran masjid Salehhudin Al Ayubi Taman Melati, persekitaran Surau Taman Bunga Raya dan persekitaran Surau As Saadah Seksyen 1 Wangsa Maju.

Oleh yang demikian DPPWM ingin meyeru kepada seluruh masyarakat berdekatan tempat yang dimaksudkan untuk turut serta menjayakan XPDC dakwah ini demi menyampaikan mesej NAHI MUNGKAR kepada seluruh masyarakat setempat. DPPWM merasakan tidak perlu untuk masyarakat mengharapkan Kerajaan ISLAM HADHARI dibawah Khalifah Pertamanya membenteras Kemaksiatan dan Kemungkaran yang secara terang- terangan menghina 80% masyarakat yang beragama Islam Disekitar Wangsa Maju ini.Malahan masyarakat bukan Islam juga bersama menentang keujudan "port" maksiat berlesen yang diujudkan ini.

Ulasan

Catatan Popular