6 Apr 2013

ROSMAH DAKWA BAKAL BESAN NAK TGK CINCIN...TAPI AWAT BAWAK KE MALAYSIA...???
abu nu'man6 Apr 2013 2 Komentar


Tukang emas yang berpangkalan di Amerika Syarikat (AS) Jacob & Co akhirnya tampil menyokong penjelasan isteri perdana menteri Rosmah Mansor bahawa cincin kontroversi RM24 juta yang dibawa masuk ke negara ini bukan bawah namanya atau dibeli olehnya.

Philip Nassimi, MD of Jacob & Co rosmah ring 2Dalam sebuah wawancara video, Pengarah Barang Kemas Jacob & Co Philip Nassimi (kiri) berkata, "Natural Fancy Blue Grade Cushion Diamond Ring" 30.11 karat itu sebenarnya untuk dilihat oleh Maira Nazarbayev, ibu kepada Daniyar Nazarbayev yang bertunang dengan anak Rosmah, Nooryana Najwan.

"Ia dibawa untuk pameran dan penelitian sahaja, bukan untuk dijual - untuk perhatian Maira Nazarbayev, (yang berada) bawah jagaan Madam Rosmah Mansor

"Oleh kerana Maira Nazarbayev menjadi tamu di kediaman perdana menteri, barangan itu dihantar dengan keadaan begitu.

"Alasan kenapa dalam House Airway Bill, disebut nama Madam Rosmah Mansor, kerana untuk menghantar barangan berharga ke Malaysia - Kuala Lumpur - ia perlu dihantar bawah jagaan rakyat tempatan Malaysia dan bukannya warga asing," katanya.

Beliau menjelaskan, House Airway Bill merupakan dokumen biasa untuk menghantar barangan berharga AS ke dalam atau luar negara.
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. tak perlu layan cerita ni...
    kalau nak nafi..dari dulu boleh nafikan....kenapa nak tunggu 2 tahun?..lama benar nak siapkan skripnya....
    boleh tak kalau aku nak minta syarikat ni kirim cincin kat aku...sebab tak lama lagi aku nak bertunang....nak cincin yg mahal skit dari cincin rosmah tu....nanti aku pos la balik....nak tengok dan nak buat ambil gambar je...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.