AKHIRNYA BUKAN RAKYAT MALAYSIA YANG PILIH UMMI HAFILDA

Ummi Hafilda Ali, saksi utama dalam perbicaraan Liwat 1, akan berkahwin dengan pakar terapi kecantikan, Dr Zaman Khan tidak lama lagi.

Menurut Mingguan Malaysia, Zaman Khan, 33, berasal dari Pakistan dan perkahwinan tersebut bakal dihadiri pembesar-pembesar negara.

"Terdapat dua perkara yang membuatkan saya tertarik kepada Zaman, iaitu beliau seorang yang amat amanah dalam menjaga keluarganya dengan penuh kasih sayang. Menjadi anak sulung kepada tujuh adik-beradik, beliau tidak pernah melupakan tanggungjawabnya terhadap ibu dan adik-beradiknya.

"Kedua, beliau sentiasa menjaga hubungannya dengan Allah SWT. Beliau amat menjaga solatnya. Sunnah Rasulullah SAW juga meminta umat baginda mencari suami yang mempunyai rupa, pegangan agama kukuh, berilmu dan berharta," kata Hafilda kepada Mingguan Malaysia.

Power Ustazah nie... banyak Sunnah Nabi diikutinya... “Dinikahi 'wanita' itu kerana empat perkara; kerana hartanya, keturunannya, kecantikkannya dan agamanya. Maka pilihlah dalam hal keagamaannya. Nescaya beruntunglah kedua-dua tanganmu.” (Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim)...

Ulasan

  1. oraang melayu perkasa dan umno pun geli nak peluk dia....eeeiiii...tak pa janji duit ada manyak maa...tak payah ambil tips lagi maaa...

    BalasPadam
  2. Kelapa dah di tebuk tupai tempatan, maka terpaksalah cari tupai luar negara pulak.....
    Tupai tempatan dah tak lalu nak tengok. Kelapa busuk.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular