BRAHIM KATAK NAK BERTANDING ATAS TIKET UMNO


Ahli parlimen Pasir Mas yang tak tahu malu akan mempertahankan kerusi yang diwakilinya itu dalam pilihan raya umum ke-13 yang bakal menjelang.

Dia berkata beliau tetap akan bertanding walaupun sebagai calon bebas, namun akan turut berunding dengan mana-mana parti yang ingin mengadakan kerjasama dengannya termasuk UMNO.

"Nak berunding saya kena tengok dulu dasar perjuangan, tindak tanduk... Tengok dasar perjuangan, boleh berunding dan berkongsi dengan sesiapa sahaja dalam pilihan raya akan datang

"(Jika) tidak ada perkongsian, saya bebas, saya solo, saya tetap akan bertanding walaupun saya seorang diri.

Dia mengetuai sekumpulan 5,000 perwakilan dan pemerhati ke mesyuarat agung PERKASA untuk membaca ikrar bagi menyokong BN dalam pilihan raya umum ke-13.

...... BANGSAT BANGSA MELAYU YANG MASIH WUJUD DI PASIR MAS....

Ulasan

  1. minta lah dengan pas,,,buat lembik tengkuk...katakan dah bertaubat dapat la nanti...

    BalasPadam
  2. InsyaAllah... kali ni dia akan kalah.

    BalasPadam
  3. Raja Katak yang bersemayam di Kota Kubang Labu..merapu,merengek,menagih simpati..cuba mengANGKAT Bakul penuh berisi katak puru.

    BalasPadam
  4. Cakap banyak macam pejuang melayu konon....jadi ahli parlimen pasir mas punyalah banyak kali dah...tapi bandar mas tetap mundur....orang muda tolak pemimpin tua kutuk macam dia ni...sudah tidak releven menjadi pemimpin.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular