17 Nov 2012

DOA KEHANCURAN UMNO-BN SEBUAH PARTI YG ZALIM & MUNGKAR
abu nu'man17 Nov 2012 22 Komentar

Riuh puak-puak pencacai UMNO-BN bila adinda Tok Guru, Tok Guru Nik Radhi mendoakan kehancuran UMNO-BN selepas mengimamkan solat hajat di Stadium Muhammad IV semalam...

Ada puak-puak pencacai ini seolah-oleh lebih hebat dari dari Tuhan sampai mendakwa doa mereka ini tak diterima Allah sebabnya sampai sekarang dakwa mereka UMNO masih lagi bertapak di Malaysia....

Kita sebagai umat Muhammad disuruh berdoa kerana doa itu suatu ibadah khususnya mendoakan kehancuran kepada sebuah parti yg zalim dan mungkar

Kita mendoakan kehancuran UMNO = susut dan lemah kuasa dan pengaruh UMNO

kalau bubar lagi bagus. tapi mustahil org yg berkuasa nak bubarkan UMNO yg selama ini memberinya kekayaan kepada mereka... biarlah mereka terus angkuh seumpama firaun sehingga menanggap dirinya Tuhan sebab terus berkuasa dibumi Mesir sehingga akhirnya Allah menenggelamkan mereka di tengah lautan...

“Hancur Umno, Tumbang BN” bergema dalam suasana Stadium Sultan Mohammad Ke IV sendat dengan lautan manusia. Tiada siapa sangka wakil Dewan Ulamak PAS Kelantan, Ustaz Nik Razi Nik Mat mampu mengetuai teriakan sambil berdoa selepas solat hajat.

Kenyaringan suara itu menerjah ke awan dalam suasana langit di pagar bintang-bintang, dengan membawa satu mesej menumbangkan kerajaan Umno dan BN.

Baginya, rakyat negara ini tidak sanggup lagi membiarkan jenayah rogol, bunuh, buang anak dan pelbagai lagi terus menghantui masyarakat.

Ingatlah UMNO..."doa org yg dizalimi tidak terhijab"



....AKU LAMA DAH DOAKAN KEHANCURAN UMNO... 


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

22 ulasan:

  1. Mengapa doa PAS jatuhkan UMNO BN tak makbul ??
    agama on Saturday, November 17, 2012 by Pejuang Bangsa - No Comments



    Umat Islam boleh nilai sendiri doa mereka untuk jatuhkan kerajaan UMNO BN kononnya zalim & menindas rakyat .

    Hj Hadi kata doa ini dibolehkan sebab ia doa orang yang dianiaya,ditindas oleh kerajaan zalim.


    Adab Doa ala PAS boleh jerit-jerit macam konsert ke ??...




    GPB nak tanya zalim kat mana tu ?? Tak boleh sembahyang ke? Kena bunuh ke setiap hari ke seperti mana kerajaan Syria ? Negara ini hidup tak aman ke? Tak boleh menjalankan aktiviti dakwa Islam ke?

    Yang GPB nampak puak-puak PAS menggunakan doa ini hanya nak kuasa , pangkat & kedudukan bila berjaya tawan Putrajaya . Dulu doa pecah perut kepada Datuk Seri Najib oleh Nik Aziz tapi sampai hari ini tak pecah pun .

    Nak tahu mengapa doa puak-puak kopiah putih ini Allah tak makbul ... Ustaz Kamal ada jawapannya iaitu melalui hadis Rasulullah mengenai satu golongan di akhir zaman sanggup jual agama demi kejar pangkat darjat & kedudukan .

    BalasPadam
  2. ... biarlah pencacai umno berbicara....

    BalasPadam
  3. wow.. mendoakan kehancuran umat Islam.. nice..

    BalasPadam
  4. joecharles: zalim ni bukan maksud xleh sembahyang, xzalim ke kalau tengok anak bangsa mu hancur sekarang.. apa mu bangga tengok rasuah sana sini, budak muda pakaian xtutup aurat, lelaki dengan masalah dadah, pil, maksiat..perempuan pulak buang anak, gro, pelacur..setengah abad dah bagi BN memerintah, rakyat makin teruk masalah sosial..mu nak hidup dalam dunia macam ni bila org kt GAZA sana mati syahid, orang kat sini mati depan tv tgk AIM..mu nak jawab apa kelak kt akhirat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ak mgaku dalam dunia hiburan mmg krjaan lemah...tpi, pasal dadah, pil kude sume tu polis tgh cube nak banteras...cara awak komen tu mcam krjaan bn lak kne control gejala buang..abes tu makbapak buat anak je???1 ag ayat awak "setengah abad dah bagi BN memerintah"...tgk klantan tu dulu..kat klntan tu pon bkan 100% rkyt nye ptuh ngan islam..mase ak blik skolah dulu, bsepah je bdak laki baring kat pehe prepuan..

      Padam
  5. Umno mengaku umat Islam... Islam sangat kah Rosmah tue??

    BalasPadam
  6. .. biarlah pencacai umno berbicara....
    Bila mereka dh selesa sgt, mereka x sedar tntg status agama mereka... bla agama di hina, pm senyap j...x kata pape.... Allahurabbi

    BalasPadam
  7. law doakan israel yahudi musnah dan hancur kan lebey baek ...

    BalasPadam
  8. negeri yg pas tadbir pn sama jer maksiat nya...siang2 pn buat maksiat,raba2,peluk2,cium2...tiap kali keluar balik kerja ada la remaja laki pompuan duk situ.malas nk sebut tempat tu.camner pas nk tadbir malaysia klau negeri pas sendiri yg tadbir pn macam tu...tempat tu pn pelawat hari2 berkunjung...aku rs negeri pas tadbir pn masih tak perfect inikn plak 1 malaysia...ini bukan cakap kosong,mata dan kepala jadi saksi...aku non muslim.aku hanya mampu geleng kepala je kenapa negeri pas tadbir pn mcm tu...dah tu ada hati plak mendoakan kehancuran bn....harap pas memperfect kan la pentadbiran diorang dulu...doa pas xkan makbul klau rakyat di negeri pas tadbir tak ikut hukum islam...

    BalasPadam
  9. good will only come to those who pray for the goodness of others..

    BalasPadam
  10. Kebanyakan yg buat perkara2 tak senonoh semua tu org yg dtg dari negeri yg ditadbir oleh PAS

    BalasPadam
  11. kita tahu pas nak menegakan islam.tapi adakah pas tahu nak menguruskan negara yang berbilang bangsa,kaum dan budaya?mensamaratakan pentadbiran?ya pas untuk org islam,kaum lain?bila ceramah pas,majoriti nya semua berkopiah berserban dan bertudung.jarang sekali nampak berambut hitam...memang akan ada perbalahan jika pas memerintah demi menegakan islam sampai lupa kaum lain...aku benci politik skg sbb setiap parti tertanam nya kebencian,gila kuasa...

    BalasPadam
  12. aku berani kata.....bala yg dia org doa tu akan Allah baling balik kemuka dia org.....Rasulullah pun pada yahudi yg selalu menyusahkan perjalanan baginda...waktu sakitnya baginda ziarahi...hebat sgt ke adik nik aziz jugak nik aziz tu....dan jahat sgt ke najib tu.....kerana gila kuasa pas dah jadi talibarut anwar dan barua pd dap....mana negara islam..mana hudud....jgn mimpilah nk ke putrajaya...Allah tak akan izinkn pd puak2 yg hitam legam hatinya ini...umno bukanlah yg terbaik...tapi pas..nmpk mcm baik tp penuh dgn kejahatan hasad dengki

    BalasPadam
  13. purtajaya akan Allah serahkan pd sebaik2 pemimpin pilihan Tuhan...bukan naik melalui undi..pemimpin yg mmbawa kasihsayang bukan dendam kesumat...najib pun akan terima nanti dgn redha...pas,pkr dan dap akan gigit jari....Allah tak akan serahkan negara bertuah ini pd pemimpin yg kotor hatinya......JANJI TUHAN ITU PASTI

    BalasPadam
  14. aku setuju dgn anon diatas..........aku harap ianya cepat berlaku....negara kita dah diambang kehancuran...pkr,dap dan pas sekalipun sebenarnya adalh proksi2 yg yahudi gunakn untuk hancurkan malaysia samada mereka sedar atau tidak....yhudi tau kebangkitan Islam kali kedua akan bermula dari malaysia tercinta ini...

    BalasPadam
  15. kite sume pandai ckp. bukn snng nk tadbir sesebuah negara. bukan senang. walaupun kerajaan dah bagi banyak subsidi, masih ada segelintir rakyat yang komplen.sesungguhnya rakyat kite takpernah nak rasa puas. walhal kalaunak dibandingkan dgn negara yang luar, tiada kerajaan yg murah hati mcm kerajaan negara kita. kalau nak buat hukum hudud tu. itu boleh bentang dalam dewan rakyat. tempat itu disediakan utuk segala perbincangan untuk mengubal undang2 negara. yes,hukum hudud itu bagus. ambil la kelantan sebagai contoh.nk uruskan satu negeri pun tak mampu,apatah lagi satu negara. kalau nk diikutkan psl kes rogol, bunuh bagai tu, tepuk dada tanya selera. itu adalah salah kita sendiri....salah kita semua. kita sepatutnya rakyat berbilang kaum,nampak mat rempit ke....kita la yang patut bantu diorng.....bukan mengutuk. tarik diorng perlahan2 jadi org yang baik. sedangkan diri sendiri pun tak akan lari drpd melakukan kesalahan. tindakan pas buat solat hajat doa bukan2 itu adalah tindakan yang tidak munasabah. seolah-olah meminta simpati dan belas kasihan rakyat. kalau nak cakap pasal pas ni teraniaya....apakah mereka yang kene rogol sume tu? bukan kan? sepatutnya istilah yang teraniaya itu la org yg kene rogol, bunuh bagai tu. pada pendapat saya, tujuan utama pas adalah untuk mentadbir negara ini. itu niat pertama mereka. dan perkara pertama ialah nk gubal undang2 negara. untuk jadikan negara ini islam sgt sukar sedangkan nabi muhammad s.a.w pun mengambil masa yang lama nak berdakwah. inikan nak tadbir sebuah multi rational country. mereka x fikir semua ni.mereka hanya fikir tentang hukum hudud sahaja.

    BalasPadam
  16. adakah ini baik untuk dakwah Islam..apakah jika nabi ada baginda menyetujui doa ini..apakah tiada doa yang lebih santun..

    BalasPadam
  17. ni petikan last dari nota anda...'
    Baginya, rakyat negara ini tidak sanggup lagi membiarkan jenayah rogol, bunuh, buang anak dan pelbagai lagi terus menghantui masyarakat ..'

    tolong jgn anggap sy menghina negeri anda...sy ada ramai kawan2 dr pantai tumur..masalah dadah..masalah seks..pelacuran..bukan tkde di negeri sana..byk..dan anda pon mengetahuinya...tp kenapa negeri yg satu tu kerajaan anda tkda dpt nk jaga..??ni kan pulak nk ckp masalah sosial n jenayah yg ade didlm negara kita..buktkan dlu negeri anda boleh dijaga dgn baik sebelum nk ckp Malaysia keseluruhan bermasalah...berapa byk pulak rg pantai timur yg keluar mencari rezeki dan membawa blk kekayaan..zalim ke tu pemerintahan negara..g cermin negeri anda dahulu sebelum nk menempelak org lain...it is good to advise other people...tp bukan mendoakan kecelakaan org...marilah sama2 bersatu yg kukuhkan kembali umat Islam di negara kita semoga lebih harmoni..

    BalasPadam
  18. semoga Allah mengasihani dan memberi kerahmatan kepada orang PAS. Inilah yang dinamakan kepimpinan berpaksikan ISLAM?

    BalasPadam
  19. org kelantan pun akhlak teruk nak mampus!

    BalasPadam
  20. Pas sudah melampau batas...

    BalasPadam
  21. kalau da giler kuasa cmnila jadinya..serban,kopiah,jubah sume djadikan topeng perlindungan bg mengaburi rakyat..kononnya pengamal islam sejati,tp dlm sedar x sedar dok fitnah org sana sini,ksilapan langsung xnk akui..pastu plak kata mereka dzalimi kononnya,klau btol rakyat slama ni dzalimi kerajaan skg,knp majoriti rakyat masih memberi BN kuasa utk memerintah negara smpai ke hari ini yer..kita ikut majoriti la bro..xpelar semakin byk pihak2 pembangkang ni wat hal semakin ramai yg akn mendekati BN..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.