(PANAS) PERKASA SABOTAJ BEKALAN AIR PASIR MAS???





Biar betul? Dengar-dengar gangguan air di Kelantan khususnya di kawasan Pasir Mas adalah perbuatan sabotaj? Sape yang sabotaj? UMNO atau Perkasa? Atau kedua-duanya sekali?

Dan yang paling hebat Brahim Ali selaku kuda tunggangan UMNO akan menyaman AKSB sekiranya masalah air ini berlarutan... Awat Perkasa tak saman Allah Taala yang tidak menurunkan hujan????

Apapun menurut Eksekutif Hal Ehwal Pelanggan AKSB, Hazwan Hassan berkata, gangguan bekalan air secara berkala berlaku di seluruh Pasir Mas dan Tumpat.

“Ini berikutan penurunan paras air Sungai Kelantan akibat musim kemarau sehingga menjejaskan operasi di Loji Air Kelar,” katanya.

Menurutnya, pengguna dinasihatkan dapat menjimatkan penggunaan air dan sebarang pertanyaan boleh menghubungi PINTAS ditalian 1300-88-2572.

Zaman Nabi pun pernah berlaku kemarau yang teruk di bulan Ramadhan sehingga Nabi pernah berhari-hari berbuka dan bersahur dengan air kosong....

Apapun kita berdoa kepada Allah SWT sempena di bulan ramadhan ini agar diturunkan hujan dan dapat mengatasi masalah gangguan bekalan air ini kerana Allah akan mengabulkan doa hambaNya yang berpuasa sehingga dia berbuka...

Ulasan

Catatan Popular