CATU AIR SYABAS : UMNO SURRENDER DENGAN PR

Nampaknya permainan kotor UMNO/ BN untuk mencatu air di sekitar lembah klang tidak berjaya apabila Muhyiddin hari ini berkata tiada keperluan untuk mencatu bekalan air ke Selangor dan kawasan sekitar Wilayah Persekutuan buat masa ini.

NONEKatanya, perkara itu diputuskan dalam mesyuarat jawatankuasa khas kabinet yang diketuainya hari ini.
Keputusan tersebut adalah berdasarkan pembentangan yang dibuat hari ini, katanya.

Bagaimanapun, terdapat beberapa kawasan di Lembah Kelang yang terjejas dan Syaribat Bekalan Air Selangor telah diarahkan untuk memastikan bekalan air di kawasan tersebut.

Ulasan

  1. SEMUA AUTA...RAKYAT DH CELIK LA WAHAI PEMIMPIN2 UBN...

    BalasPadam
  2. td brita ada ka patut muhiddin yasin kata kalau nak ambik syab kena naik harga ayaq....bodo dan bangang punya decition....ada lagi org sokong memteri yang teramat bodo dalam dunia ni.....ada ka nak naik rate ayaq............heeeeee......ini menteri auta la....baik panggil menteri zimbabwe jadi menteri lagu ni.........heeeee

    BalasPadam
  3. Memang pemimpin UMNO ni penyangak a.k.a penyamun di siang hari, tanpa rasa malu dan segan nak naik kan harga air pas tu dalam paper mainstream kata lain, cerita belakang lain, pemimpin Islam pulak tu! Masih tergamak nak menganiya rakyat Selangor dan Wilayah..bukan kah ada satu empangan yang dah siap kat Selangor tapi tak di gunakan lagi, la kenapa nak buat loji Langat 2? Ini kah pemimpin yang kita nak sokong? Mementingkan kroni tanpa ada rasa belas walau sedikit pun terhadap rakyat terbanyak?

    BalasPadam
  4. Selagi Negara kita diperintah oleh PEROMPAK DAN PENYAMUN selagi itulah rakyat tertindas. Ingatlah
    datuk nenek moyang kita dulu dahpun ditindas. Apakah kita generasi sekarang dan generasi akan datang mahu turut di tindas?
    JANGAN UNDI BN, BOYCOTT AKTIVITI BN DAN BOYCOTT AKHBAR PERDANA.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular